♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 18, 2013

USB.Virus.Scan



အားလုံးပဲမဂၤလာပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္အခုေနာက္ပုိင္းကုိ အားရင္အားသလုိ.ပုိစ့္ေတြကုိတင္ေတာ့မယ္ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ေရာသမေမာင္စုိးမအားရင္ကၽြန္ေတာ္ငယ္ေပါင္းသူငယ္ခ်င္း ေရာသမေမာင္ေက်ာ္ လဲေရးေနတယ္ဗ်ာ…..ဒါနဲ.သူငယ္ခ်င္းတုိ.မိတ္ဆက္ေပးစရာေလရွိတယ္ဗ်ာ ေကာင္းတယ္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္
အၾကိဳက္တယ္ပာာေလးပါ အမည္ကေတာ့USB.Virus.Scan ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ..ကီးေလးပါထဲေပးထားတဲ့ဗ်ာ
အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ
 
ကၽြန္ေတာ္ေရာသမေမာင္စုိးကုိဆက္သြယ္ဆုိရင္ေတာ့ mgsoemin1995@gmail.com ဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ…(မသိသူမ်ားအတြက္ပါ)

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters