♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 30, 2013

အိမ္မႈေရးရာအျဖာျဖာတဲ့



အားလုံးမဂၤလာပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္ ဖုန္းေဆာ့ဖ္၀ဲလ္တစ္ခုကုိတင္ေပးမယ္ဗ်ာ..သူငယ္ခ်င္းတုိ႔လဲ
ၾကိဳက္မယ္ထင္ပါတယ္။ေဆာ့ဖ္၀ဲလ္အမည္ကေတာ့ (အိမ္မႈေရးရာအျဖာျဖာတဲ့) အဲေဆာ့ဖ္၀ဲလ္
ကုိကၽြန္ေတာ္လဲသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိကရတာ ေကာင္းတယ္ဗ်ာလန္းတယ္ ခ်က္ျပဳတ္တာ
က်န္းမာေရးအေၾကာင့္၊မုန္႔လုပ္နည္း၊သစ္သီးေဖ်ာ္တာတုိ႔အားလုံးပါ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကေတာ့
ခ်က္ျပဳတ္တာကုိ ေတာ္ေတာ္ရေနပါျပီ။ကၽြန္ေတာ္အေမသင္ေပးလုိ႔ေလ။သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အဆင္ေျပပါေစ
လုိ႔ဆုေတာင္ေပးလုိက္ပါ။


ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကုိဆက္သြယ္မယ္ဆုိရင္ေတာ    mgsoemin1995@gmail.com ဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ။မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းအားလုံးကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္ဗ်ာ ေမာင္စုိး(သဃက)

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters