♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 24, 2013

Dota 2 ရဲ ႔Hero မ်ားအေၾကာင္း ေလ့လာရေအာင္



အားလုံးမဂၤလာပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးလဲေပ်ာက္လုိက္ေပၚလုိက္ေနျဖစ္တယ္ အလုပ္ေတြရွိလုိ့ပါ
အခုေရးမယ္ပုိစ့္အေၾကာင္းေလကေတာ့ Dota 2ရဲ႔Hero မ်ားအေၾကာင္း ေလ့လာလုိ႔ရေအာင္
Dota 2 ဂိမ္းကုိေဆာ့ကစားၾကတဲ႔သူမ်ား Dota 2 အတြင္းမွာ Hero ေတြရဲ႔အေၾကာင္းနဲ့ Item
ေတြအေၾကာင္းကုိ သိရွိႏုိင္ရန္အတြက္စြယ္စုံက်မ္းသဖြယ္ အခ်က္အလက္ေတြျပဳစုထားတဲ႔ဆုိက္တစ္ခု
ျဖစ္ပါတယ္။ဒီဆုိက္မွာ Hero မ်ားကုိ Radiant နဲ႕Dire ဆုိျပီး ခြဲျခားေပးထားျပီ Radiantမွာ Heroမ်ားနဲ႔
Direဘက္မွ Heroမ်ားကုိ သက္ဆုိင္ရာအလုိက္ခြဲျခားေပးထားတာကုိ ေတြ႔ရတယ္…ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိး
ကေတာ့ Dota ကုိ မေဆာ့တက္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ေဆာ့တဲ႔ဂိမ္းကေတာ့ ကားေမာင္းတာ၊ကားျပိဳင္တာ
ပဲျဖစ္ပါတယ္။


  မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းအားလုံးအဆင္ေျပပါေစဗ်ာ
(မွတ္ခ်က္) အင္တာနက္ဂ်ာနယ္ထဲကေန ကူးယူေဖာ္ျပလုိက္တာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကုိ ဆက္သြယ္ခ်င္ရင္ေတာ့
mgsoemin1995@gmail.com ကုိဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္..ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကလဲ မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ကုိၾကိဳဆုိေနပါတယ္။

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters