♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 24, 2015

"တစ္ဦးရဲ႕ေသြး တစ္ဦးေသာက္သံုးသည့္ ေသြးစုပ္ဖုတ္ လင္မယား"


 
  Aro Draven and Lia Benninghoff

လီယာ ဗဲနင္းေဂါ့ဖ္ႏွင့္ ဧရို ဒရာဗဲန္ဆိုသူလင္မယားဟာ တပတ္တစ္ခါ တစ္ဦးရဲ႕ေသြးကို တစ္ဦးက စုပ္ယူေလ့ရွိပါ
တယ္။ လီယာ အသက္ (၂၀) က ဒရာဗဲန္ (၃၈) ကို ဒိတ္တင္း ခ်ိန္းေတြ႕ ေပးတဲ့ ဝက္ဗ္ဆိုက္တစ္ခုကေန ေတြ႔ရွိ
ၿပီး တစ္ဦး ႏွင့္ တစ္ဦး ခ်စ္သူေတြျဖစ္သြားခဲ့ၾကပါတယ္။ သူတို႕ေတြဟာ ေဂါ့သစ္ေရွးဥေရာပ ယဥ္ေက်းမႈပံုစံ ေနထိုင္မႈကို ႏွစ္သက္ကာ ထိုယဥ္ေက်းမႈအတိုင္း ေနထိုင္ၾကသူေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒရာဗဲန္က က်မ

ကို ပိုနက္ရွိဳင္းေလးနက္တဲ့ ခင္မင္မႈကို တိုးပြားေစဖို႕အတြက္ ဆႏၵျပဳလာပါတယ္။ သူက တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ေသြးမွ်
ျခင္းဟာ ပိုမိုေလးနက္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစတယ္လို႕ဆိုေတာ့ က်မက သူေျပာသလိုမ်ိဳး ေနထိုင္ဖို႕ သေဘာတူ
ကာ ေနထိုင္မႈစနစ္ကို ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ ေဒလီးစတား သတင္းစဥ္မွာ ေျပာၾကားခ်က္အရ ဒရာဗဲန္က ဘလိတ္ဒါး
ႏွင့္ သူ႕ကိုယ္သူ အေရျပားကို ျဖတ္ၿပီး က်မကို သူ႕ေသြးစုပ္ေသာက္ေစခဲ့ပါတယ္။ က်မကလဲ က်မကိုယ္က်မ ဒါးႏွင့္
ျဖတ္ကာ သူ႕ကို ေသြးေသာက္ေစခဲ့ပါတယ္။ အဲဒိအခ်ိန္ေလး တခဏအတြင္းမွာ က်မရဲ႕ ကိုယ္ခႏၶာထဲကို အမည္
မသိ အားအင္းေတြစုၿပံဳလို႕ဝင္ေရာက္လာပါေတာ့တယ္။ ေမွာ္ဆန္တဲ့ အားအင္ပမာပါဘဲ။ လိင္ဆက္ဆံတာထက္
ပိုမိုတဲ့ အခ်စ္အားအင္ရသာထူးေတြဟာ မေျပာျပတတ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ခံစားမိပါတယ္။ 
က်မတို႕ရဲ႕ ေသြးစုပ္တဲ့ ဓေလ့ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ျဖစ္ေနၾကျခင္းကို က်မမိဘေတြမသိၾကပါဘူး။ က်မသူတို႕ကို ဖြင့္
မေျပာထားပဲ ထိန္ဝွက္ထားပါတယ္။ က်မမိဘေတြက ဒရာဗဲန္ကိုလည္း ခ်စ္ခင္ၾကပါတယ္။ က်မႏွင့္ သေဘာတူၾကပါတယ္။ သူတို႕ မဂၤလာေဆာင္ပြဲဟာ Halloween ေန႕မွာ က်င္းပခဲ့ၾကပါတယ္။ သူတို႕ဟာ ဒိန္းမတ္ႏိုင္ငံမွာ ေနထိုင္ၾကပါတယ္။

ေရာေရာသမေမႊ

Image result for Lia Benninghoff and Aro Draven  
Image result for Lia Benninghoff and Aro Draven 
 
Image result for Lia Benninghoff and Aro Draven
 
Fangs for the memory ... Lia and Aro sip on blood 
 
အားလံုးေသာ ခ်စ္မိတ္ေဆြမ်ားကို ေလးစားလ်က္
ေရာေရာသမေမႊ

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters