♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 11, 2014

ျမဴပိတ္တဲ့ညတစ္ည



အားလုံးမဂၤလာပါ ကၽြန္ေတာ္လဲ ပုိစ္႔ေတြသိပ္မေရးျဖစ္ဘူးျဖစ္တယ္ဗ်ာ… စာဖတ္အားလုံးကုိေတာင္းပန္းပါတယ္။
အခုေရးမယ္အေၾကာင္းေလးကေတာ့ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းသစ္အေၾကာင္းပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးအခုလအတြင္းသတိထားမိတယ္ လမ္းသစ္မွာကားေမွာက္တယ္ ကားတုိက္တယ္
စသည္႔ သတင္းေတြၾကားရတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေလ႔လာမိခဲ႔တယ္ လမ္းသစ္မွာက ျမဴပိတ္တယ္ေလ
၁၁ လပုိငး္၊ ၁၂ပုိင္းဆုိရင္ပုိဆုိးတယ္ ျမဴပိတ္တယ္ အေရွ႕ကုိသိပ္မျမင္ရဘူး၊ တစ္ခ်ိဳ႕အိပ္ငုိက္တာ
လဲပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးေျပာခ်င္တာကေတာ့ ႏွင္း၊ျမဴတုိ႔ပိတ္ျပီးဆုိရင္ မီးၾကီးကုိလုံး၀ထြန္းထား
လုိက္ေတာ့ေနာ္။    ျဖစ္ႏုိင္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ႏွင္းခြဲမီးတပ္ပါ  ႏွင္းခြဲမီးကုိလဲထြန္းထားပါ။   တံတားအတက္ အဆင္းေတြမွာ သတိထားပါ လမ္းသစ္မွာက တံတားအတက္ အဆင္းေတြက ဆုိးတယ္ဗ်ာ   အဆုိးတာက တစ္ခုေတာ့ေကာင္းတယ္ အိပ္ငုိက္တယ္လူဆုိရင္ မငုိက္ေတာ့ဘူးေပါ့
ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ အေကြ႕ေတြေရာက္ရင္ အရွိန္ကုိတက္ႏုိင္သေလာက္ ေလ်ာ့ေပးပါ။  ကုိယ္
အရွိန္ကုိ ကုိယ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ အေၾကာင္းမပာုတ္ဘူးေပါ့ ။  တစ္ရက္ကၾကံဳလုိက္ေသးတယ္ ကၽြန္ေတာ္
ဦးေလးတစ္ေယာက္ ရန္ကုန္ကားလာယူတာ သူျပန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ သူနဲ့လုိက္သြားတယ္။ လမ္းသစ္ေရာက္ေတာ့ ၁၀ မုိင္ေလာက္ထိသူေမာင္းတယ္ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကုိ ေမာင္းခုိင္းပါေလ
ေရာ္ ကၽြန္ေတာ္ကားစေမာင္းတက္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အေဖေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္အေဖသင္ေပးလုိ႔
ပါ။ကၽြန္ေတာ္လဲအစကေျဖးေျဖးပဲေမာင္းတယ္ ၄၀ /၅၀ ေလာက္ပဲေမာင္းတယ္ ေနာက္ပုိင္းပုိျပီးေမာင္း
လုိက္တယ္  ၆၀/၈၀ ေလာက္ေမာင္းလုိက္တယ္ အေနာက္ကေန ကားတစ္စီး မီးလွမ္းေထာက္တယ္
ဆုိလုိခ်င္တာက သူေက်ာ္တက္မယ္သေဘာေပါ့ သူ မီးေထာက္တယ္ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘယ္ဘက္က အခ်က္ျပမီးကုိ ျပလုိက္တယ္ သူ ကၽြန္ေတာ္ကုိ ေက်ာ္တက္သြားတယ္ ပာြန္းေတာင္တီး
သြားတယ္ ပာြန္းတီး အဓိပၸာယ္ကေတာ့ ေက်းဇူးတင္တယ္လုိ႕ေျပာခ်င္တာပါ။  ကၽြန္ေတာ္လဲေမာင္းရင္
နဲ႕မုိင္တုိင္ ၈၀ ေရာက္ေတာ့ ဦးေလးကုိျပန္ေပးေမာင္းခုိင္းတယ္ ၁၁၅မုိင္ ကားရပ္နားစခန္းမွာ ထမင္း
စား၊ ေကာ္ဖီေလးေသာက္ ျပီးေတာ့ ျပန္ထြက္လာခဲ့တယ္ ျပန္ထြက္လာတယ္အခ်ိန္မွာ အေစာက ကားကျပန္ေက်ာ္သြားတယ္ မုိးကလဲရြာတာအေရွ႕ကုိ အာရုံစုိက္ရေနတယ္ မုိးကအရမ္းရြာေတာ့အေရွ႔
ကုိျမင္ကြင္းသိပ္မေကာင္းဘူးေလ ကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္တယ္ ဦးေလး မီးၾကီးကုိလုံး၀ထြန္းလုိက္ေတာ့
ေနာ္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္  ကံေကာင္းျခင္းေတာ့ ႏွင္းခြဲမီးေတြလဲပါေတာ့ အဆင္အရမ္းေျပသြားတယ္ ႏွင္းခြဲပါထြန္းလုိက္ေတာ့ မုိက္သြားတာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မုိးအရမ္းၾကီးေတာ့ ေျဖးေျဖးေမာင္းတာေပါ့
ေမာင္းရင္ေမာင္းရင္နဲ႔ ၁၃၅ မုိင္နဲ႔ ၆ ဖာလုံမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကုိေက်ာ္တက္သြား ကားေလးကုိေတြ႔တယ္
လမ္းသစ္ေပၚက ရဲေတြကလဲ ဓာတ္မီးထုိးအခ်က္ျပေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးလုိက္မိျပီး ကားေလးတစ္ခုခုျဖစ္ျပီးဆုိတာကုိ တကယ္လဲပာုတ္တယ္ လမ္းအလယ္က တုံေတြကုိ တုိက္ထားတာ
ပါးခ်မ္တစ္ခ်မ္လုံးစုတ္ပ်က္ေနတာပဲ ေတာ္ေသးတာေပါ့ အရွိန္နဲသြားလုိ႔ေပါ့ အရွိန္သာမ်ားရင္ လမ္းကုိ
ပါ ေက်ာ္သြားမွေသခ်ာတယ္ ကၽြန္ေတာ္မနံက္အေစာက်ေတာ့ ၉နာရီေလာက္ သာစည္ျမိဳ႕ကုိေရာက္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိး Express နဲသြားျပီဆုိရင္ ယာဥ္ေမာင္းဘယ္မွာထုိင္လုိက္သြားတယ္ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးက ညဘက္မအိပ္လူဆုိေတာ့
ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔အဆင္ေျပတာေပါ့ ယာဥ္အကူေတြက အေနာက္မွာသြားအိပ္တယ္ ကၽြန္တာ္ကေတာ့
ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔စကားေျပာရင္ခရီးဆက္ခဲ႔တာေပါ့။ အဲဒီကေျပာခ်င္တာကေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းမအိပ္ငုိက္
ေအာင္ေပးပါ၊ ကုိယ္ပုိင္ကားနဲ႔သြားသြား expressနဲ႔သြားယာဥ္ေမာင္းကုိအျမဲသတိေပးေနပါလုိ႔ေျပာခ်င္
ပါတယ္ဗ်ာ။   ဒါနဲ႔တစ္ခုေျပာခ်င္တာကေတာ့ အခုႏုိင္ငံျခားကေန၀င္လာတဲ႔ ကားေတြကုိ သတိထားပါ
ေမာင္းပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ တခ်ဳိ႔ကား အရမ္းေပ်ာ့တယ္ တစ္ခုခုျဖစ္ျပီးဆုိရင္ ကားက တစ္ခါထဲ ပိန္သြားတယ္ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးအားရပါးရထုိးလုိက္ရင္ေတာင္ ပိန္သြားမယ္ ”ဘယ္သူမွားမွား
ကုိယ္ေရွာင္ပါ ”မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းတုိ႔ဒီလုိအျဖစ္နဲ႔ကင္းပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္
အကယ္၍ျဖစ္ခဲ႔တယ္ဆုိရင္ ေမာင္စုိးကုိ ဆက္သြယ္လုိက္ပါ အတက္ႏုိင္ဆုံး ေဘာ္ဒီရုံး၊ကား၀ပ္ေရွာ႔
စေသာေနရာေတြကုိ လမ္းညႊန္းေပးႏုိင္ပါတယ္။ ေနာက္ပုိင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးလဲ  ရန္ကုန္-သာစည္ ကားလုိက္မယ္ဗ်ာ။   လမ္းမွာလဲလုိအပ္တဲ႔ကူညီေတြကုိကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းနံပါတ္ကေတာ့ 0973147886  ပါဆက္သြယ္ႏုိင္ ကၽြန္ေတာ္က ကားဆရာၾကီးမပာုတ္ပါ
ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးမ်က္စိအေရွ႕ေတြျဖစ္တယ္ပာာေတြကုိျပန္လည္တင္ျပလုိက္ပါတယ္။ဒီဖုန္းက
ေတာ့ နယ္ေရာက္ရင္ ဖုန္းလုိင္း သိပ္မမိဘူးဗ်ာ။ ၁၅၀၀ က်ပ္တန္ဖုန္းေတာ့ မဲေဖာက္ရင္ ဖုန္းနံပါတ္တင္ေပးလုိက္တယ္ဗ်ာ။ ကုိဘုိျဖဴသီခ်င္းလုိ႔ပဲေလ ”ဒီတစ္ႏွစ္ေတာ့လဲြျပန္ျပီးတူတယ္”
ကၽြန္ေတာ္ျပန္ဆုိထားတာကေတာ့ ”ဒီလေတာ့ ၁၅၀၀ တန္လြဲရျပန္ျပီးနဲ႔တူတယ္” မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္း
တုိ႔ေပ်ာ္ေအာင္ေနာက္ေျပာင္လုိက္တာပါ။
မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္း အားလုံးေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ က်န္းမာပါေစလုိ႔ုဆုေတာင္းေပးလုိက္္ပါတယ္ဗ်ာ    
လူငယ္ေမာင္စုိး(သဃက)0973147886
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကုိ ဆက္သြယ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ mgsoemin1995@gmail.com  
 facebookကေနလဲဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းအားလုံးကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္ဗ်ာ


No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters