ပထမ အ ေနနဲ့ manual gear type ကို ေဖာ္ျပ ပါမည္
-manual gear သည္ ေအာက္ တြင္ ျပထားသည့္ ပံုအတိုင္း ထိုးရမည
-manualgear ကားမ်ားတြင္ ေျခနင္း ၃ ခု ပါသည္,ညာဘက္ အစြန္ သည္ လီဗာ,အလယ္ည္ ဘရိတ္,ဘယ္ဘက္တြင္ ကလပ္ ရွိသည္
-ဘရိတ္နွင့္ လီဗာကို ညာေျချဖင့္ သံုးရမည္ျဖစ္ျပီး ကလပ္ကိုဘယ္ေျချဖင့္ သံုးရမည
-လီဗာကို ကား အရွိန္ျမွင့္၇န္,ဘရိတ္ ကို အရွိန္ ေလ်ွာ.ရန္ ,ကလပ္ ကို gear freeျပဳလုပ္ ရန္ သံုးသည္
-ဂီယာ numberအားသိရန္စမ္းသပ္ ပံုမွာကလပ္ ကိုနင္း၍
gear တံကို ဘယ္ညာ လွုပ္ ရမ္းျကည့္ လိုက္ပါ,အနည္းငယ္သာလွုပ္၍ရျ
-ကားကို စက္စနွိုး ေတာ့မည္ ဆိုပါက gearကို free အ ေနအထားရွိရမည္,ကလပ္ကိုနင္း ၍နွိုး ရမည္(gear freeျဖစ္ပါက နွိုး ၍၇ေသာ ေျကာင့္ N ေန ရာတြင္ ထား လ်ွင္ လည္ူး ရ ေသာ ေျကာင့္ Nေနရာသို့ ေ၇ႊ့ ထားပါက ပို ေကာင္းသည္)ေျမ မညီ ပါ က ကား လိမ့္ နိုင္ သျဖင့္ brakeကို လည္ူး နင္း ထားပါ,ထို့ ေနာက္ ေသာ့ကို ညာလွည့္ ျပီ း စက္နွိုး လိုက္ပါ
-စက္နွိုူး ျပီးပါက ကလပ္ ကို နင္းထားရင္း gear ကို 1ေန ရာ သို့ ထိုူး လိုက္ပါ
-လီဗာကို အနည္း ငယ္ နင္း ထားျပီးကလပ္ ကို ေျဖးေျဖူး ခ်င္း လႊတ္လိုက္ပါ
-ကားသည္ ေျဖးေျဖးခ်င္းေ၇ြ့ သြားပါက ကလပ္ကို လႊတ္ ရင္း လီ ဗာက္ု အနည္းငယ္ ထပ္ နင္း ပါ(လီဗာ ကို မနင္း ထား ပါက စက္ ရပ္ သြားမည္)
-ကလပ္ ကို အဆံုး လႊတ္ျပီး လီဗာကို နင္းထားပါက ကား စတင္ ေျပးမည္ ျဖစ္သည္,
-လီဗာကို ျမွင့္ ေမာင္း ရင္းကားသည္ လို သ ေလာက္ မ ေျပးဘဲ ေလး ေန ပါက ကလပ္ ကို နင္း ၍ ဂီယာ ကို 2,3,4,5အစဥ္ လိုက္ တင္ ၍ ေမာင္းပါ
-အရွိန္ နည္းနည္ူး ျဖင့္ ဘရိတ္ အုပ္ လ်ွင္ ကလပ္ တြဲနင္း ပါ
-ဂီယာ နံ ပါတ္ အ ေသး သည္ အျကီး ေလာက္ မျမန္ ေသာ္ လည္း ရုန္း အားပို ေကာင္းသည္, အျမင့္ တက္ ရာ တြင္ နံပါတ္ အ ေသး ေျပာင္းပါ
-ဂီယာ ကို လို သလို ေျပာင္းလဲ အသံုး ျပဳနိုင္ ေအာင္ ေလ့ က်င့္ ပါ
-ကားကို ေနာက္ ဆုတ္မည္ ဆို ပါက R ေန ရာ တြင္ ဂီယာကိုထားရမည္
-ေနာက္ျကည့္ မွန္ ကို ကား.ေမာင္း တိုင္း ျကည့္ ရမည္,ထိုမွန္မွသာ ျကည့္ ၍ ေနာက္မွ အရာမ်ားကို မထိ ေအာင္ ေမာင္း ရမည္
ေနာက္ ဆံုူး အ ေန နဲ့ fri မ်ားကို ေျပာခ်င္ တာက ကား စ ေမာင္း ပါက မိမိ ကိုယ္ကို ယံုပါ,မ ဲေျကာက္ပါနဲ့,စိတ္ကို ရဲ ရဲ ထားပါ
-အထက္ပါကား ေမာင္း နည္းသည္ က်ြန္ုပ္ အ ေတြ့ အ ျကံု အရ ေရး သား ထားပါသည္
-သိလိုသည္မ်ားရွိပါက commentေပးခဲ့ပါ
-အထက္ ပါ gear အမ်ိုဳးအစားသည္ အိမ္ သံုး (ေယဘုယၽ သံုးစြဲေန ေသာ ကား)မ်ား ၏gear ျဖစ္သည္
-ကုန္တင္ ကား,busကား တို့ ၏gear နွင့္ မတူပါ,၎တို့သည္ ဂီယာ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္သည္
-Auto gearကား ေမာင္းနည္း အား ေဖာ္ ျပ ပါဦးမည္....
No comments:
Post a Comment