♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 28, 2014

MPT Service.apk



အားလုံးပဲမဂၤလာပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္အခုတင္ေပးထားေဆာ့ဖ္၀ဲလ္ကေတာ့ MPT Service လုိ႔အမည္ရပါတယ္ဗ်ာ
မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းတုိ႔လဲသိျပီသားျဖစ္မွာပါ။ နယ္ကအစ္ကုိတစ္ေယာက္ကေမးထားလုိ႔ပါ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္ သုံးရေတာ့အဆင္ေျပတယ္ဗ်ာ ဒီေဆာ့ဖ္၀ဲလ္ျမန္မာလုိ႔ျပန္လည္လုပ္ေပးထားတဲ႔အစ္ကုိ
phyo chan  ကုိလဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘက္ကေနေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ ေနာင္ကုိလဲအမ်ားၾကီးလုပ္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးကုိဆက္သြယ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ mgsoemin1995@gmail.com ကုိဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္။ မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အားလုံးကုိ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးက ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္။  0973147886 ကုိလဲဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ ေလ႔လာထားသေလာက္ကုိ ျပန္လည္ေျပာၾကားရမယ္ပါဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဆရာၾကီးမပာုတ္ပါဘူး ပညာသင္ပဲရွိပါေသးတယ္။


No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters