♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 19, 2014

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္လမ္း ေပၚက မုိးရာသီအေၾကာင္း

အားလုံးမဂၤလာပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးလဲေပ်ာက္လုိက္ေပၚလုိက္ျဖစ္ေနတယ္ အလုပ္ေတြကမ်ားလုိ႔ ပါ စာဖတ္သူတုိ႔ ခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္ ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႕စာဖတ္သူအားလုံးကုိ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ အခုတင္ေပးခ်င္တဲ့ post အမည္ကေတာ့ (ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းေပၚက မုိးရာသီအေၾကာင္း) လုိ႔အမည္ရပါတယ္။ ေမာင္စုိးရဲ႕အေတြအၾကံဳလဲပါတယ္ဗ်ာ အခု လပုိင္းေတြက မုိးရာသီျဖစ္ပါတယ္ လမ္းသစ္မွာက မုိးကရြာရင္ ရြာတာမရပ္ေတာ့ဘူးေလ ေနာက္ျပီး လမ္းမွာက ေရ၀ပ္ေနတာကုိလဲေတြရပါတယ္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကေတာ့အျမဲၾကံဳေနရတာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ကားအလုပ္ဆုိ အရမ္း၀ါသနာပါတာဗ်ာ။ ပညာေတြလုိက္သင္တယ္ ကားေမာင္းတာ ကားစက္ျပင္တာ ေနာက္ျပီး ေတာင္ေပၚလမ္းမွာေမာင္းတာ ဂီယာၾကီးေတြတက္တာေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္ သိေလာက္ထားသေလာက္ျပန္လဲမွ်ေ၀ေပးပါမယ္ဗ်ာ။ အျမန္လမ္းက မုိးရာသီအေၾကာင္းကေတာ့ အရင္တုံးတင္ေပးခဲ႔ဖူးပါတယ္ဗ်ာ။အခုကေတာ့ ေတာင္ေပၚလမ္းအေၾကာင္းတင္ျပေပးခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ ရွမ္းျပည္နယ္ဆုိရင္ ေတာင္ပုိင္းနဲ႔ ေျမာက္ပုိင္း က လမ္းေတြေတာင္မတူေတာ့ဘူးေလ။ ေ
တာင္ၾကီး လမ္းပုိင္း ၊ လားရႈိးလမ္းပုိင္းေတာင္ မတူဘူးေလ အခုကေတာ့ ေတာင္ၾကီးလမ္းပုိင္း ေကာင္းသြားတာ ကုိေတြရတယ္ေလ ကားၾကီးေတြဆုိရင္ ငုိျပီးေတာ့ ေတာင္ေပၚကုိတက္ရတာေလ ။ ဂီယာၾကီးနဲ႔တက္ရ တာေလ အဆင္းဆုိလဲ ဂီယာၾကီးနဲ႔ဆင္းရတာေလ။ ေနာက္ျပီးကားတာယာေတြေရပတ္ေပးရတယ္ အရမ္းပူလုိ႔ေလ၊ဘရိတ္ေတြကုိဖ်န္းေပးရတယ္။ ယေန႔အထိက်င့္သုံးေနတာက အတက္ကားကုိဦးစား ေပးတာပဲျဖစ္ပါတယ္ ေတာင္ေပၚလမ္းမွာက ပာြန္းနဲ႔စကားေျပာခ်င္ျဖစ္ပါတယ္ ဆုိလုိတာက အတက္ကားကပာြန္းတီရင္“ငါတက္လာျပီ ငါကားသည္ ကားၾကီးျဖစ္သည္”လမ္းေကြ႕ေတြေရာက္တုိင္ ပာြန္းတီးရပါတယ္ဗ်ာ။ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ လမ္းသာရင္ ၾကိဳတင္ျပီးရပ္ထားေပးဖုိ႔ ေမတၱာရပ္ခံတာ ပါ အတက္ကားက အဆင္းကားကုိေျပာတာပါ။ ညဘက္ဆုိရင္ေတာ့ မီးနဲ႔စကားေျပာပါတယ္။ မီးအၾကီး၊မီးေသးနဲ႔ေလ ေနာက္ႏွင္းခြဲမီးနဲ႔ေလ။ တစ္ခ်ိဳ႕ယာဥ္ေမာင္းေတြေၾကာက္တဲ႔မီးအလင္းကေတာ့ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါတယ္။ မီးလုံးအျဖဴရဲ႕စြမ္းအားက မ်က္လုံးပြင့္ရက္နဲ႔ မ်က္လုံးမျမင္ရတဲ႔ အေျခအေနကုိ ေရာက္သြားတာပါဗ်ာ။ ညဘက္က်ေတာ့ လမ္းမွာမီးၾကီး မီးအေသး ေဆာ့တာက တစ္ဖက္နဲ႔တစ္ဖက္ နားလည္မႈထားတာပါ တစ္ခ်ဳိ႕ယာဥ္ေမာင္းေတြက်ေတာ့ အက်င့္ယုတ္တာေလ မီးၾကီးကုိ မခ်ေပးဘူး ေလ အဲလုိမ်ဳိးဆုိလုိ႔ကေတာ့ ကုိယ္ကလဲ မီးၾကီးကုိ မခ်ေပးနဲ႔ ႏွင္းခြဲမီးပါရင္ ထြန္းေပးထားလုိက္ပါ ကြ်န္ေတာ္ေမာင္စုိးလုိက္တဲ႔ Express ကားၾကီးကေတာ့ မီးလဲစုံတယ္ ပာြန္းကလဲ airhornဆုိေတာ့ လန္းတာေပါ့။ဒါနဲ႔ အခုုဆုိရင္ ကားေလးေမာင္းတဲ႔ယာဥ္ေမာင္းေတြက နားလည္မႈမထားေတာ့ဘူးေလ ေနာက္ျပီး ေပ်ာ္ဘြယ္ - ေတာင္ၾကီးလမ္း မိတီၳလာ-ေတာင္ၾကီးလမ္းေတြဆုိရင္ ဆီတင္တဲ့ေဘာက္ဆာ ကားေတြကုိ အထူးေရွာင္ပါဗ်ာ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ တအားရုပ္မာလုိ႔ပါဗ်ာ လမး္ကုိအရမ္းစားတယ္ လမး္စားတယ္ဆုိတာက လမ္းကုိအျပည့္ယူထားျပီး ကုိယ့္လမ္းဘက္ကုိပါ ခြထားတာပါဗ်ာ… ကြ်န္ေတာ္တစ္ခါတစ္ေလ ကားေလးနယ္ဘက္ကုိသြားပုိ႔ရင္ လမ္းစားတဲ႔ေဘာက္ဆာကားနဲ႔ေတြ႔ရင္ ေခါင္းတည့္ေပးထားလုိက္ တုိက္ရဲရင္တုိက္ဆုိျပီးေတာ့ အနီးကပ္ျပီးဆုိရင္ ေခါင္းေရွာင္တာတန္ေနတာဘဲဗ်ာ ဒါကတစ္ခါတစ္ေလမွာပါ “သင့္ေကာင္းလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္ေကာငး္သည္ ဆုိ စာဆုိလုိ႔ဘဲဗ်ာ “ ကားၾကီးနဲ႔ကားေလးဆုိတာက ဦးေလးနဲ႔တူ ေလာက္ရွိမယ္ေလ အင္ဂ်င္ခ်င္းကမတူဘူးေလ ေနာက္တြဲပါတဲ႔ကားၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ express ကားၾကီးမတူဘူးေလ တြဲေခါင္းထဲမွာဆုိ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳင္တာကေလ SCANIA ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္က express ကား ၾကီးေတြနဲ႔ တြဲကားၾကီးေတြကုိ အရမ္းသေဘာက်တာဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ကေလးဘ၀ထဲက အရမ္း၀ါသနာ ပါတာ ကြ်န္ေတာ္ဆရာက ကြ်န္ေတာ္ေမာင္စုိးအေဖျဖစ္ပါတယ္ ေနာက္ထပ္ဆရာေတြလဲရွိပါတယ္ ေသးတယ္.. ကြ်န္ေတာ္အေဖကလဲ တစ္ခ်ိန္က ယာဥ္ေမာင္းတစ္ေယာက္ပါ အေဖေျပာတာေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္အေသမွတ္ထားတယ္ ကြ်န္ေတာ္အေဖက ကြ်န္ေတာ္ကုိကားေလာကထဲကုိ မ၀င္ေစခ်င္ဘူး ကြ်န္ေတာ္အရမ္းတက္ခ်င္တဲ႔ပညာတစ္ခုျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ပုိင္း express carၾကီးေတြ တြဲကားေတြကုိေမာင္းမယ္လုိ႔ဆုံျဖတ္ထားတယ္။ သူငယ္ခ်င္းတုိ႔လုိက္စီးမယ္မလား ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ အျမဲတမ္းဖိတ္ေခၚေနပါတယ္ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္စုိးဆက္သြယ္ခ်င္ရင္ေတာ့ mgsoemin1995@gmail.com ဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဖုန္းနဲ႕ဆက္သြယ္ခ်င္ရင္ေတာ့ 09250370904 ကုိဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ။

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters