မန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက ဖုန္းသံုးစြဲသူမ်ားထံသို႔ မက္ေဆ့ခ်္မွားယြင္းေပးပို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာေၾကာင့္ သံုးစြဲသူမ်ား မလိုအပ္ဘဲ ေငြျဖည့္တင္းခဲ့ရမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ Data Center သည္ ယေန႔ နံနက္ ၂ နာရီခန္႔တြင္ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈ (System Error) ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္အတြက္ GSM ဆင္းမ္ကတ္အသံုးျပဳသူ ဦးေရ ေထာင္ဂဏန္းခန္႔ကို ဖုန္းဘီလ္မရွိေတာ့၍ ေငြျဖည့္သြင္းရန္ အေၾကာင္းၾကားသည့္ Message မ်ား မွားပို႔မိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
‘‘Data Center က Error တစ္ခု ျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ ဖုန္းေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဘီလ္မရွိေတာ့ဘူးလို႔ သတ္မွတ္ၿပီး Message ေတြ လိုက္ပို႔တာျဖစ္ပါတယ္။ မွားၿပီးပို႔မိတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဖုန္းထဲမွာ မူလရွိတဲ့ ဘီလ္အတိုင္း ဆက္ၿပီးသံုးလို႔ရပါတယ္’’ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးေအာင္ေက်ာ္သက္က ေျပာသည္။
အဆိုပါ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာခ်ဳိ႕ယြင္းမႈမွာ ယေန႔ နံနက္ ၂ နာရီတြင္ စတင္ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး ေန႔လယ္ ၁၂ နာရီေက်ာ္မွ ျပန္လည္ေကာင္းမြန္လာခဲ့သည့္အတြက္ Message မွားပို႔မိေသာ ဖုန္းအေရအတြက္ကို ျပန္လည္စိစစ္ေပးေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
သို႔ေသာ္လည္း ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ လူမႈကြန္ရက္ေပၚတြင္ ယင္းသို႔ မက္ေဆ့ခ်္မွားယြင္းေပးပို႔မႈမ်ားအား သံုးစြဲသူအခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္သတိေပးမႈမ်ားရွိခဲ့ၾကၿပီး ေ၀ဖန္မႈမ်ားလည္း ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိသည္။
‘‘ဖုန္းဘီလ္က ၁၈၀၀ ေလာက္ က်န္ေသးတာကို မရွိေတာ့ဘူးဆိုၿပီး ပို႔လာေတာ့ ၀ယ္ျဖည့္ရတာေပါ့။ တျခားအသိေတြလည္း ဘီလ္မရွိေတာ့ဘူးဆိုၿပီး ေငြျဖည့္ကတ္ေတြ ၀ယ္ျဖည့္လိုက္ရတယ္’’ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ GSM ဖုန္း အသံုးျပဳသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယင္းမက္ေဆ့ခ်္မ်ား ၀င္ေရာက္လာမႈေၾကာင့္ လက္က်န္ေငြရွိလ်က္ႏွင့္ ဘီလ္ျပန္မစစ္မိဘဲ ေငြျဖည့္တင္းမႈထပ္မံျပဳလုပ္ခဲ့သူ အမ်ားအျပားလည္း ရွိခဲ့သည္
7 day daily
ေရာသမေမာင္စုိးmgsooemin1995@gmail.com
09250370904
No comments:
Post a Comment