စိန္
ကမၻာတစ္ဝန္းရွိ ဂမီၻရ ပညာရွင္မ်ားက စိန္သည္ ခ်စ္ျခင္း ေမတၲာ၏ သေကၤတ (symbol of love) ဟု ယူဆသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခ်စ္ရေသာ သူအား ခ်စ္သက္ေသ အျဖစ္ စိန္ လက္ဝတ္ရတနာကို ဝယ္ယူ လက္ေဆာင္ ေပးၿပီး အခ်စ္ကို ေဖာ္က်ဴး မွတ္ေက်ာက္တင္၏။ လက္ထပ္ လက္စြပ္ကို စိန္ႏွင့္ ျပဳလုပ္ကာ ဝတ္ဆင္ေစ၏။ စိန္သည္ symbol of wealth and success ႂကြယ္ဝ ခ်မ္းသာျခင္းႏွင့္ ေအာင္ျမင္ျခင္း အမွတ္ သေကၤတဟု လည္း ယူဆႏိုင္ၿပီး ႂကြယ္ဝျခင္းကို ေဖာ္ျပရန္ စိန္ကိုဝတ္၏။ ေအာင္ျမင္သူ တစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း ေႂကြးေၾကာ္ ေအာင္ပြဲခံသည့္ အေနႏွင့္ စိန္ကို ဆင္းျမန္းၿပီး ဂုဏ္ယူသည္။ ထိုထက္မက စိန္ ဟူေသာ ရတနာသည္ လူသားတို႔အား က်က္သေရ မဂၤလာ ထည္ဝါျခင္းႏွင့္ ကံေကာင္းျခင္းကို သယ္ေဆာင္ေပး သည္ဟူ၍ ယူဆကာ အေဆာင္ေက်ာက္ အျဖစ္ဝတ္ဆင္ၾကကုန္၏။
ကမၻာတစ္ဝန္းရွိ လူတို႔သည္ စိန္ ကို ဝတ္ဆင္ သံုးစြဲရန္ ဝယ္ယူေသာအခါ ဇန္နဝါရိလတြင္ အဓိက ဝယ္ယူေလ့ ရွိသည္။ ဤလတြင္ စတင္ ပိုင္ဆိုင္ေသာ စိန္သည္ မိမိဘဝအတြက္ ထူးျခားေသာ ကံေကာင္းျခင္း၊ လာဘ္ပြင့္ ျခင္း၊ ေအာင္ျမင္ ခ်မ္းသာျခင္းႏွင့္ ထင္ေပၚ ေက်ာ္ၾကားျခင္း ဓာတ္မ်ား ခိုေအာင္းေနသည္ဟူ၍ ယူဆေလ့ ရွိသည္။ ၎အျပင္ ဇန္နဝါရီလ ေမြးေသာသူ အားလံုးတို႔၏ ရတနာလက္ဝတ္ အေဆာင့္ေက်ာက္သည္ စိန္ ျဖစ္သည္။
ဇန္နဝါရီ (January) ဟူေသာ လ၏ အမည္သည္ JANUS အမည္ရွိေသာ အေနာက္တိုင္း ဒ႑ာရီမွ နတ္ေဒဝတာ၏ အမည္ကို စြဲယူ မွည့္ေခၚထားသည္။ JANUS နတ္ေဒဝတာသည္ ႏွစ္ကာလ တစ္ခုကို စတင္ ဖြင့္လွစ္ေပးသူ ျဖစ္သည္။ ႏွစ္ကာလတစ္ခု ဖြင့္လွစ္သည့္ မုခ္ဦးကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာ တံခါးမွဴးႀကီး ျဖစ္သည္။ ဦးေခါင္းႏွစ္လံုး မ်က္ႏွာႏွစ္ဖက္ရွိၿပီး တစ္ခုေသာ မ်က္ႏွာသည္ အတိတ္သို႔ မ်က္ႏွာမူကာ တစ္ခုေသာ မ်က္ႏွာသည္
အနာဂါတ္တ္ို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္ မ်က္ႏွာမူ၏။
အတိတ္ကာလတြင္ ေကာင္းျခင္း ျပဳခဲ့ေသာ သူည္ အနာဂတ္တြင္ ထူးျခားစြာ ေအာင္ျမင္မႈ တစ္စံုတစ္ရာ ရေစရန္ အေၾကာင္းရွိေသာ္ JANUS သည္ အတိတ္၊ အနာဂတ္ကို မ်က္ႏွာႏွစ္ဖက္ ေခါင္းႏွစ္လံုးႏွင့္ ေလ့လာၿပီး ႏွစ္ဦးကာလ ၎ပိုင္ဆိုင္ေသာ လ January တြင္ စိန္ ရတနာကို ပိုင္ဆိုင္ ဝတ္ဆင္၏။ ထို စိန္ ကို ပိုင္သူကား အနာဂတ္တြင္ ဘုန္းကံႀကီးျခင္းႏွင့္ ေအာင္ျမင္ျခင္းကို ရေစသည္ ဟူေသာ အယူအဆမွ သက္ဆင္းသည္။
စိန္ ကို အက်ိဳးရွိရွိ ဝတ္ဆင္ၿပီး စိန္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ကံေကာင္းျခင္းကို ရေစရန္ နည္းစနစ္က်န ေသခ်ာ ရန္ လိုအပ္ပါ၏။
မည္သူမဆို စိန္ကို လက္စြပ္အျဖစ္ ဝတ္ဆင္ပါက လက္ခလယ္တြင္သာ ဝတ္ဆင္ရမည္။ ျခြင္းခ်က္အျဖစ္ လက္ထပ္ လက္စြပ္ ( wedding ring) ကို လက္သူၾကြယ္တြင္ ဝတ္ပါ။ လက္မတြင္ ဝတ္ပါက နာမည္ပ်က္ ကံဆိုး၏။ လက္ညိွဳးတြင္ ဝတ္ပါက ေဘးရန္ အႏၲရာယ္မ်ား၍ ေၾကကြဲရမည္။ လက္ထပ္ လက္စြပ္မဟုတ္ေသာ အျခား စိန္လက္စြပ္ကို လက္သူၾကြယ္တြင္ ဝတ္ပါက မနာလိုသူ၊ ရန္သူေပါမ်ားမည္။ စကားတင္း ေျပာဆို ခံရတတ္သည္။ လက္သန္းတြင္ ဝတ္ပါက လာဘ္ပိတ္၊ ေငြမၿမဲ၊ လုပ္သမွ် အခက္အခဲႀကံဳတတ္၏။ လက္ခလယ္တင္ ဝတ္ပါက အလြန္ေကာင္း၏။
စိန္ကို တန္းစီ၍ ေသာ္လည္းေကာင္း ဝန္းဝိုင္း၍ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အလံုးေရမ်ားစြာ သံုး၍ လက္ဝတ္ ရတနာျပဳေသာ္ မ ဂဏန္းအေရးအတြက္ ၁၊ ၃၊ ၅၊ ၇၊ ၉၊ ၁၁၊ ၁၃၊ ၁၅၊ ၁၇…… စသည့္ အေရတြက္ႏွင့္ ျပဳလုပ္ရမည္။ စံု ဂဏန္းျပဳပါက ခိုက္တတ္၏။
စိန္ကို မဟူရာႏွင့္ တြဲ၍ လက္ဝတ္ ရတနာ မျပဳအပ္။ အျခားေသာ ရတနာ ေက်ာက္ႏွင့္ တြဲ၍ ျပဳႏိုင္၏။ အျခား ရတနာတြဲပါက အျခားေက်ာက္ကို အလယ္ထားၿပီး စိန္ႏွင့္ရံျခယ္ကာ ဝတ္ရမည္။ စိန္ ကို အလယ္ထားၿပိး အျခားေက်ာက္ႏွင့္ ရံပါက ဝယ္သူတြင္ ခိုက္္တတ္သည္။
စိန္တြင္ရွိေသာ သိဒိၶဓာတ္အား ေကာင္းေစရန္ စိန္ဝတ္ဆင္ေသာ သူသည္ စိန္ ကို ေဆးေၾကာ သန္႔စင္ျခင္းျပဳဖို႔ အခ်ိန္ (၅) ခ်ိန္ ရွိပါသည္။
-ဝတ္ဆင္သူ၏ ေမြးေန႔နံနက္ ၇ နာရီမွ ၉ နာရီအတြင္း
- တနဂၤေႏြေန႔ နံနက္ ၆ နာရီမွ ၇း၃၀ နာရီအတြင္း
-တနလၤာေန႔ နံနက္ ၇း၃၀ နာရီ မွ ၉ နာရီအတြင္း
-ဗုဒၶဟူးေန႔ နံနက္ ၇ နာရီ မွ ၉ နာရီအတြင္း
-ေသာၾကာေန႔ နံနက္ ၇း၃၀ နာရီ မွ ၉ နာရီအတြင္း
ေဖာ္ျပပါ ငါးရက္မွ တစ္ေန႔ေန႔သည္ လျပည့္ေန႔ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ပါက သတ္မွတ္ထားေသာ အခ်ိန္တြင္ စိန္ကိုသိဒိၶဖြင့္ရပါမည္။ ဆိုလိုသည္မွာ အဂၤါေန႔ ေမြးေသာ သူတစ္ဦးသည္ ျပကၡဒိန္တြင္ အဂၤါေန႔ႏွင့္ လျပည့္ေန႔ တိုက္ဆိုင္ေသာ ေန႔၏ နံနက္ ၇ နာရီမွ ၉ နာရီအတြင္း မိမိဝတ္ဆင္ေသာ စိန္ကို ေဆးေၾကာသန္႔စင္ျခင္း ျပဳရမည္။ လျပည့္ေန႔သည္ တနဂၤေႏြ၊ တနလၤာ၊ဗုဒၶဟူး၊ ေသာၾကာေန႔တို႔ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ပါက ၎ေန႔ အသီးသီး၏ ပူးတြဲ ေဖာ္ျပပါ အခ်ိန္အတြင္း သန္႔စင္ျခင္း ျပဳရမည္။
စိန္ကို ေဆးေၾကာသန္႔စင္ေသာ အခါတြင္ ႏြားႏို႔စိမ္း စစ္စစ္ႏွင့္ (၂၁) ႀကိမ္ေဆးရမည္။ ၎ေနာက္ တေရာ္ကိုးထံုး၊ ကင္ပြန္းကိုးဆစ္ႏွင့္ ျပဳေဆာင္ထားေသာ ေရတြင္ (၂၁) ႀကိမ္ေဆးပါ။ တေရာ္ကင္ပြန္း မရွိပါက သန္႔စင္ေသာ ေရတြင္ အေမႊးနံ႕သာ (ေရေမႊး) ႏွင့္ေရာ၍ ေဆးေၾကာရမည္။ ၎ေနာက္ စိန္ကို ကတီၲပါ အနီေပၚတြင္ တင္ထားၿပီး စိန္ ေရွ႕တြင္ အေမႊးတိုင္သံုးတိုင္ထြန္းပါ။ ထို႔ေနာက္မွ ဝတ္ဆင္ပါ။ စိန္၏ ထူးျခားေသာ တန္ခိုးအာနိသင္ကို ထင္ရွားစြာရရွိပါလိမ့္မည္။
အညြန္း – ဆရာစံ-ဇာဏီဘို၏ ေက်ာက္မ်က္ရတနာကို ဘယ္လို ဆင္ျမန္းမလဲ…. စာအုပ္မွ
Credit : http://www.searchmyanmar.com/link/comment/cid/55224/domain/myanmarlatestnews.com
No comments:
Post a Comment