♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 28, 2015

" ကားကုိ ေကြ႕ၿပီးရင္ အလုိလုိ ဘာ့ေၾကာင့္ ျပန္တည့္သြားတာလဲ "



           ေမာ္ေတာ္ကား ေမာင္းေနစဥ္ ေကြ႕စရာရွိလုိ႕ ေကြ႕ၿပီးရင္ စတီယာရင္ကုိ အသာေလး

လႊတ္ေပး လုိက္တာနဲ႕ ျပန္လည္သြားၿပီး ကားဟာလည္း နဂိုအေျဖာင့္အတု္ိင္း ေမာင္းေနတဲ့

 ေနရာဆီကုိ ျပန္ေရာက္ သြားတာ ႀကံဳဖူးၾကမွာပါ။ အဲဒါ ေရွ႕ဘီးေတြရဲ႕caster action ေၾကာင့္

 ျဖစ္ရတာပါ။
  ေမာ္ေတာ္ကား ေရွ႕ဘီးေတြမွာ ေမာ္ေတာ္ယဥ္နည္းပညာအရ caster angle ဆုိတာနဲ႕ 

Camben angle ဆုိတာ ႏွစ္မ်ိဳး  ထည့္ထား ေလ့ရွိပါတယ္။ camber angle ဆုိတာကေတာ့

 ေရွ႕ဘီးႏွစ္ခုအား ေနာက္ဘီးေတြနဲ႕ အၿပိဳင္ တည့္တည့္မထားဘဲ ေရွ႕အတြင္းဘက္ကို အနည္း

ငယ္စီ ေစာင္းေပးထားတဲ့ ေထာင့္ဒီဂရီကုိ ေခၚတာပါ။

        caster angle ဆုိတာကေတာ့ ေရွ႕ဘီး ၀န္ရိုးအေစာင္းကို ေခၚတာပါ။ အဲဒီ အေစာင္းရဲ႕ 

ဆံုမွတ္ဟာ ဘီးနဲ႕  ၾကမ္းခင္း ထိေနတဲ့ ေနရာရဲ႕ ေရွ႕ကို က်ေနေစပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႕လဲ

ဆုိေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကားဆုိတာ ရပ္ထားမွာမဟုတ္ပါ အရွိန္တစ္ခုခုနဲ႕ ေမာင္းေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ 

ဒါ့ေၾကာင့္မို႕ ေမာင္းေနတဲ့အခါ အဲဒီေရွ႕ဘီးေတြဟာ အလုိလို ေနာက္ဘီးနဲ႕ အၿပိဳင္ တည့္သြား

ပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္မုိ႕ ဆဲြေကြ႕ၿပီးတာနဲ႕ နဂိုက ခ်ိန္ထားတဲ့ အလုိင္းမင့္ေၾကာင့္ ျဖစ္လာတဲ့

 တြန္းအားက နဂုိဆီကို ျပန္ပို႕ ေပးႏုိင္တာပါပဲ။                

           ဥပမာအေနနဲ႕ ရွင္းရွင္းေတြ႕ျမင္ႏုိင္တာကေတာ့ ပစၥည္းအေရာင္းဆုိင္ေတြမွာ သံုးတဲ့ 

ပစၥည္းတင္လွည္းေတြပါ။ ဘီးကို ဆံုလည္ သြားႏုိင္ဖုိ႕ ေထာင္လုိက္ တပ္ထားတဲ့ ၀န္ရိုးရွိပါတယ္။ 

အဲဒီ၀န္ရိုးေတြရဲ႕ ဗဟုိလုိင္းကို တည့္တည့္ဆဲြခ်ၾကည့္ရင္ ၾကမ္းခင္းနဲ႕ဘီး ထိေနတဲ့ ေနရာေရွ႕ကို

 ေရာက္ေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ စ တြန္းတြန္းခ်င္း ဘီးေတြက တြန္းတဲ့လားရာဘက္ကို မလုိက္ဘဲ

 ကန္႕လန္႕ျဖစ္ေနၿပီး တရြတ္တုိက္ လုိက္ေနတတ္တယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ လွည္းကို

 ေရွ႕ကုိ တြန္းတဲ့အခါ ဘီးကို ၾကမ္းခင္းက တရြတ္တုိက္ဆဲြအား drag force က်ေရာက္သြားေစတာ

ပါပဲ။ ဒါ့ေၾကာင့္ လွည္းကုိ ေနာက္တစ္ခ်က္ ျပန္ဆုတ္ၿပီး ဆံုလည္ေနရာမွန္ကုိ ျပဳလုပ္ၿပီးမွ ေရွ႕ကို

တည့္တည့္ ဆက္တြန္းလို႕ ရႏုိင္ပါတယ္။ ကားမွာလည္း စတီယာရင္ ၀န္ရိုးက ေရွ႕ကို ခုိင္းထားတာ

ေတြ႕ရမွာပါ။ ၄င္းကလည္းပဲ မူလ အလုိင္းမင့္အတုိင္း ေကြ႕လွည့္လုိက္တဲ့ အားနဲ႕အညီ ျပန္တြန္း

ေပးပါလိမ့္မယ္။ caster action နဲ႕ပတ္သက္လုိ႕ ေနာက္ဥပမာတစ္ခုကေတာ့ စက္ဘီးကို ျမင္ေတြ႕

ႏိုင္ပါတယ္။ စက္ဘီးလက္ကိုင္ရဲ႕ ဗဟုိတုိင္ ေဖါက္တန္းေတြဟာ ေရွ႕ကို အနည္းငယ္ ကုိင္းေနတာ

 ေတြ႕ပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္မုိ႕ လက္လႊတ္ၿပီးစီးတာမ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္သလုိ ေျခနင္းကုိ ေနာက္နင္းလုိက္၊

 ေရွ႕နင္းလုိက္နဲ႕ တည့္တည့္မတ္မတ္ ေနေအာင္ လုပ္ႏုိင္တာပါပဲ။

                                                             ေလးစားစြာျဖင့္ 
                                                             
                                                              ကုိသန္းေဇာ္
Credit : nyansangabar.blog

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters