ဒါေပမဲ့ အဲဒီ van ကားေတြကို ျမဳိ႕အႏွံ႔ ေမာင္းထြက္လာခဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အတန္းလိုက္ေမာင္းနင္လာတဲ့ ကားေတြ တစ္စီးနဲ႔တစ္စီး စတင္ တိုက္ၾကေတာ့တာပါပဲ။ ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ယာဥ္မေတာ္တဆျဖစ္ပြားမႈ အေရအတြက္ေပါင္း (၅၁၇) ေလာက္ရိွခဲ့တယ္လို႔ ယူဆထားပါတယ္။
အသက္ ၃၅ ႏွစ္ IIdar Yuriev ဆိုသူမွာ မေတာ္တဆျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေတြထဲ တစ္ဦးအပါအဝင္ျဖစ္ပါတယ္။ သူက "ကြ်န္ေတာ့္ကို ေက်ာ္တက္သြားတဲ့ ကားေဘးနံရံမွာ ရင္သားႏွစ္မႊာပုံအၾကီးၾကီးနဲ႔ ကားကို ေတြ႔လိုက္္တဲ့အခ်ိန္မွာ လုပ္ငန္းကိစၥ အစည္းအေဝးတစ္ခု တက္ေရာက္ဖို႔သြားေနတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ ကားတစ္စီးက ကၽြန္ေတာ္ကားကို ေနာက္ကေန လာတုိက္သြားပါတယ္"လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။
အဲဒီက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဒဏ္ရာအနာတရ မျဖစ္ေစခဲ့ေပမယ့္ အလုပ္ခ်ိန္လည္းေနာက္က်ေစသလို ကားကိုပါ ဂိုcဒါင္ထဲ ထားခဲ့ရပါၿပီ။ အာမခံရထားလို႔ ဆုံးရႈံးမႈမရိွခဲ့ေပမဲ့ အိတ္ကပ္ထဲ ပိုက္ဆံမရိွတဲ့ အျဖစ္ၾကဳံရေသးတယ္။ "လို႔ လည္း သူက ဆက္လက္ေျပာၾကားသြားတာပါ။
အဲဒီေၾကာ္ျငာကို ေရးဆြဲတဲ့ Sarafan Advertising Agency ကုမၸဏီက တိုက္မိသြားတဲ့ ကားေတြ အားလုံးအတြက္ ေလ်ာ္ေၾကးေပးမယ္လို႔ ေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။ ေၾကာျငာဆိုတာ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးယာဥ္ေတြေပၚ ထားသင့္တဲ့ အရာမ်ဳိးလို႔ ယူဆတာေၾကာင့္ပါ။ ေစ်းကြက္အတြင္း မိတ္ဆက္ေပးဖို႔ ေၾကာ္ျငာပုံစံအသစ္တစ္ခု ဆြဲဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။ ထရပ္ခ္ကားေတြရဲ႕ေဘးနံရံေပၚ ေၾကာ္ျငာတင္တာေတြ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သြားမယ္လုိ႔ အဲဒီေၾကာ္ျငာကုမၸဏီရဲ႕ေျပာေရးဆိုခြင့္ရိွပုဂၢဳိလ္က ဆိုပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီစည္းရုံးလုပ္ရွားမႈ ေၾကာ္ျငာပုံစံသစ္နဲ႔ လူေတြအာရုံကို ဖမ္းစားခ်င္ခဲ့တာပါ။ မေတာ္တဆျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကားပိုင္ရွင္အားလုံးကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီက ေလ်ာ္ေပးသြားမွာပါလုိ႔လည္း သူက ေျပာဆုိသြားပါတယ္။
Source: metro
Trend Myanmar
Credit : http://newmyanmarpyi.blogspot.co.uk/2014_10_17_archive.html?m=1
No comments:
Post a Comment