ဆီနဲ႔ လုပ္ထားသည့္ ကိုရီးယား မ်က္နွာလိမ္းခရင္မ္ မၾကားဖူးဘူး ဆိုပါက စာဖတ္သူသည္ ေခတ္ေနာက္က်ေနျပီ။ စာဖတ္သူ
သည္ အမိ်ဳးသမီးတစ္ဦး ဆိုပါက တစ္ပတ္တစ္ခါ ျဖစ္ျဖစ္၊ နွစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ ျဖစ္ျဖစ္ ကိုရီးယားက လာသည့္ ပင္လယ္ေရ
ညိွ မ်က္နွာေပါင္းတင္ခ်ပ္နဲ႔ အိမ္မွာ ကိုယ့္ဖာသာ ေပါင္းမတင္ဖူးပါကလည္း အမိ်ဳးသမီးမ်ားၾကားမွာ ေခတ္ေနာက္က်ေသာ အမိ်ဳး
သမီး ျဖစ္ေနနိုင္သည္။ ကမၻာ့ေဈးကြက္ထဲ တိုး၀င္လာသည့္ ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ားထဲတြင္ အထက္ပါ အလွကုန္နွစ္မိ်ဳးသည္ တပ္ဦးက ခီ်တက္လာေနသည္။
ေတာင္ကိုရီးယားသူ ေတာင္ကိုရီးယားသား တို႔သည္ အလွကုန္ကို စံုမက္ရာတြင္ ထိပ္ဆံုး၌ ရိွသူမ်ားလည္း ျဖစ္သည္။
ေတာင္ကိုရီးယားသူ တစ္ဦးသည္ အေမရိကန္သူ တစ္ဦးထက္ အလွကုန္ အတြက္ ေငြနွစ္ဆေလာက္ ပိုသံုးေနၾကသည္။
ေတာင္ကိုရီးယားသား မ်ားသည္လည္း ကမၻာ့အမိ်ဳးသားမ်ားထဲတြင္ အလွကုန္ အတြက္ ေငြအသံုးဆံုးသူမ်ား အျဖစ္ စံခိ်န္တင္
ေနသည္။
အလွကုန္ စံုမက္သူမ်ား ျဖစ္သည္နွင့္အညီ အလွကုန္လုပ္ငန္း၊ အသားအေရ ထိန္းသိမ္းေရးပစၥည္း လုပ္ငန္း သုေတသန
နွင့္ ဖံြ႔ျဖိဳးေရး လုပ္ငန္းမ်ားကလည္း ေတာင္ကိုရီးယားမွာ အလြန္အားေကာင္း ဖံြ႔ျဖိဳးသည္။ ေတာင္ကိုရီးယား အလွကုန္ ပို႔ကုန္
လုပ္ငန္းကလည္း တစ္နွစ္ျပီး တစ္နွစ္ တိုးသထက္ တိုးလာသည္။
၂၀၁၅ ခုနွစ္တြင္ အလွကုန္ပို႔ကုန္ တန္ဖိုး ေဒၚလာသန္း (၂၆၄၀) ဖိုးထိ ရိွသည္။ ၂၀၁၂တုန္းက ေဒၚလာသန္းတစ္
ေထာင္ဖိုး၊ ၂၀၁၄ တုန္းက ေဒၚလာသန္း (၁၉၁၀) ဖိုးရိွခဲ့သည္။ ေတာင္ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ားကို နိုင္ငံတကာ ေဈးကြက္တြင္ “K-beauty” ဟု လူသိမ်ားသည္။
ေကေပါ့ အဆိုေတာ္ အဖဲြ႔မ်ားကို ေခၚေ၀ၚသည့္ နာမည္နွင့္ ခပ္ဆင္ဆင္ ျဖစ္သည္။ ေတာင္ကိုရီးယားသည္အေမရိကန္
သို႔ အလွကုန္ အမ်ားဆံုး တင္ပို႔ေနရသည္။ အေမရိကန္တြင္ ေနထိုင္သည့္ ကိုရီးယား ႏြယ္ဖြားမ်ားက အေမရိကန္ေျမတြင္ ကိုရီး
ယား အလွကုန္ ျဖန္႔ခိ်သည့္ လုပ္ငန္းမ်ား အဓိက လုပ္ကိုင္ေနၾကသည္။
အေရွ႕အေနာက္ အားျပိဳင္မႈ
နယူးေယာက္ျမိဳ႕ ကိုရီးယားတန္း (တရုတ္တန္းကဲ့သို႔) ထဲက ကိုရီးယား အလွျပင္ဆိုင္ကို အတူဖြင့္လွစ္ထားၾကသည့္ အသက္ (၃၄) နွစ္ အရြယ္ ခရစၥတင္းခ်န္နွင့္ အသက္ (၃၅) နွစ္ အရြယ္ ဆာရာလီ တို႔သည္ အေမရိကန္ေျမတြင္ ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ား က်ယ္ျပန္႔လာေစသူမ်ားထဲ၌ ပါ၀င္သည္။
အလွျပင္ဆိုင္ ဧည့္ခန္းထဲတြင္ မစၥလီသည္ အျဖဴေရာင္ ၾကည္ၾကည္ နုနု မိႈတစ္မိ်ဳး၏ပံုကို ကိုင္ကာ ထိုမိႈသည္ အသား
အေရကို စိုေျပေစနိုင္စြမ္းရိွပံုကို ရွင္းျပေနသည္။ မစၥလီ ရွင္းျပေနသည္မ်ားကို အလွအပေရးရာ မဂၢဇင္းမ်ားမွ အယ္ဒီတာမ်ား၊ သတင္းသမားမ်ားက စိတ္၀င္တစား နားေထာင္ကာ မွတ္စုေတြ လိုက္ေရးေနသည္။
မစၥလီနွင့္ မစၥခ်န္တို႔သည္ အေမရိကန္ကျပား ကိုရီးယားႏြယ္ဖြားမ်ား ျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ့သည့္ ဆယ္နွစ္ကသူတို႔နွစ္ဦး
သည္ ေတာင္ကိုရီးယားတြင္ L'Oreal အလွကုန္ လုပ္ငန္း၌ လုပ္ကိုင္ခဲ့ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ၂၀၁၄ ေရာက္ခိ်န္တြင္ သူတို႔သိ
ထားသည့္ အေနာက္တိုင္း အလွကုန္မ်ား အေၾကာင္းနွင့္ ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ား အေၾကာင္းကို ေပါင္းစပ္ျပီး အေမရိကန္တြင္ Glow Recipe အလွကုန္ လုပ္ငန္းကို ထူေထာင္ခဲ့သည္။ ေတာင္ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ားကို အေမရိကန္သို႔ တင္သြင္းေရာင္း
ခ်ျခင္း ျဖစ္သည္။ သူတို႔၀ဘ္ဆိုက္တြင္ အလွကုန္ အမိ်ဳး (၁၅၀) ေလာက္ထိ တင္ေရာင္းလ်က္ရိွသည္။
အသားအေရ ထိန္းသိမ္းျခင္းနွင့္ ပတ္သက္ျပီး အေနာက္တိုင္းနွင့္ ေတာင္ကိုရီးယားနည္းနာ ကြာျခားခ်က္မ်ားလည္း ရိွသည္။ ဥပမာအားျဖင့္ အေနာက္တိုင္းတြင္ မ်က္နွာအသားအေရ အတြက္ ကလင္နာ၊ တိုနာနွင့္ မိြဳက္ခ်ာရိြဳက္ဇာ သံုးဆင့္သာ အဓိက အသံုးျပဳၾကေသာ္လည္း ကိုရီးယားတြင္ကား အဆင့္ (၁၀) ဆင့္ထိ ရိွသည္။ အက္ဆန္႔ရည္ သံုးရတာ၊ Sheet Mask သံုးရတာေတြပါ ပါေသးသည္။
ကိုရီးယား၏ (၁၀) ဆင့္နည္းကို အေမရိကန္ အမိ်ဳးသမီးမ်ား စမ္းၾကည့္ျပီး သေဘာက်ၾကေသာ္လည္း အမ်ားစုၾကီးမွာ ဆယ္ဆင့္လံုး လုပ္ေနနိုင္ေလာက္ေအာင္ အခိ်န္မရသျဖင့္ အေတာ္မ်ားမ်ားသည္ မိမိတို႔ လိုခ်င္ေသာ အဆင့္ကိုသာပိုင္းျပီး လုပ္ၾကေၾကာင္းလည္း Refinery-29.com အလွအပေရးရာ ၀ဘ္ဆိုက္ အယ္ဒီတာ မီဂန္မက္အင္တီယာက ဆိုသည္။
''ဆယ္ဆင့္လံုး အျပည့္ ေန႔တိုင္း လုပ္ေနရတာ ကုန္က်စရိတ္လည္း မ်ားတယ္။ အခိ်န္လည္း ေပးရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေမရိကန္ အမိ်ဳးသမီး ေတာ္တာ္မ်ားမ်ား ကေတာ့ ညဘက္ Sheet Mask ကပ္တာမိ်ဳး ၊ အက္ဆန္႔ သံုးတာမိ်ဳး စသျဖင့္ ကိုယ္နဲ႔သင့္ေတာ္တဲ့ အဆင့္ေလးေတြ ေရြးထုတ္ျပီး လုပ္ၾကတာ မ်ားတယ္'' ဟု ဆိုသည္။
ကိုရီးယား အလွကုန္တိုင္း ေရာင္းစံြသည္ေတာ့လည္း မဟုတ္။ နယူးေယာက္ျမိဳ႕က Peach and Lilyအလွကုန္
ဆိုင္ရွင္ ကိုရီးယားႏြယ္ဖြား အလီစီယာယြန္းသည္ ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ားခ်ည္း တင္သြင္း ေရာင္းခ်ေနသူ ျဖစ္သည္။
ေထာင္ခီ်ျပီး ရိွေနေသာ အလွကုန္မ်ားထဲကေန အေကာင္းဆံုးနဲ႔ ေဈးအသင့္ဆံုး ဆိုတာမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ တင္သြင္းေၾကာင္း မစၥယြန္းက ေျပာသည္။
''ေတာ္ေတာ္ကို ေရြးရပါတယ္။ တင္သြင္းဖို႔ ကနဦး ေရြးထားတဲ့ထဲကမွ (၅) ရာခိုင္နႈန္းေသာ အလွကုန္ အမွတ္ တံဆိပ္ေတြကိုသာ တကယ္တင္သြင္း ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု မစၥယြန္းက ဆိုသည္။
မစၥယြန္းသည္ ေထာင္ခီ်ေသာ ကိုရီးယား အလွကုန္မ်ားထဲမွ အမွတ္တံဆိပ္ (၅၀) ခန္႔ကိုသာ ေရြးခ်ယ္တင္သြင္းသည္။ ထိုအလွကုန္ လုပ္ငန္းမ်ား၏ ေတာင္ကိုရီးယားရိွ ကုမၸဏီနွင့္ သုေတသန ဌာနကိုလည္း ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္ ေလ့လာကာ ယံုၾကည့္ စိတ္ခ်ရမႈ ရိွမရိွ ေလ့လာရေသးေၾကာင္း မစၥယြန္းက ေျပာသည္။
အသက္ (၃၃) နွစ္ အရြယ္ မစၥယြန္းသည္ ယခင္က ေငြေၾကးလုပ္ငန္း တစ္ခုတြင္ လုပ္ကိုင္သူျဖစ္ျပီး၊ ၂၀၁၂ ခုနွစ္က ထိုအလုပ္မွ ထြက္ကာ ယခု အလွကုန္လုပ္ငန္းကို ထူေထာင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယခုလုပ္ငန္းတြင္ ေပ်ာ္ရႊင္ရသလို၊ တိုးတက္မႈနႈန္းလည္း ျမန္ဆန္သျဖင့္ အလုပ္ေဟာင္းကို ျပန္လြမ္းမိတာမိ်ဳး တစ္ခ်က္မွ မရိွဟု မစၥယြန္းက ေျပာသည္။
Ref: The rise of South Korean skin products By Golda Arthur (BBC)
Credit : http://www.messengernewsjournal.com/news/Health/detail.php?id=50638
No comments:
Post a Comment