♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 28, 2015

" လူလိမ္ သတိထားပါ (က်မဒီေလာက္မအပါ) "

 
လူရယ္လို႔ျဖစ္လာရင္ တစ္ေန့ေန့ တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ လူလိမ္လူညာလူယုတ္မာေတြနဲ့ ဆံုေတြ့ရမွာမလြဲပါဘူး
ေလာဘေနာက္လိုက္သြားရင္ေတာ့ ေသျခာေပါက္ဒုကၡေရာက္မွာပါဘဲ စဥ္ခ်င္တံု တရားေလးမေမ့က်ပါနဲ့
က်မ မေန့ညကပူပူေႏြးေႏြး ၾကံဳလိုက္ရတဲ့ လူလိမ္တစ္ေယာက္ရဲ့ လိမ္နည္းေလးကို အမ်ားသူငါသိရေလေအာင္
ေျပာပါရေစ အားလံုးလဲ သတိထားႏိုင္ေအာင္လ့ိုပါ

ျဖစ္ပံုကဒီလို
တိုက္ၾကီးက က်မျခံကို ေရာင္းဖို႔ သတင္းစာမွာ ေၾကာျငာထည့္ဘူးပါတယ္ ဆက္သြယ္ရမဲ့ ဖံုးအပါအ၀င္ေပါ့
မေန့ည ၈နာရီ ၁၅ေလာက္မွာ လူတစ္ေယာက္ဖံုးဆက္လာပါတယ္ ျခံ၀ယ္ခ်င္လို႔ပါတဲ့ ပိုင္ရွင္လား အက်ဳိးေဆာင္လားတဲ့ က်မကပိုင္ရွင္ပါလို႔ေျပာေတာ့ သူကတိုက္ၾကီးကရဲမွဴးသိန္းေအာင္ပါတဲ့ ၃ဧကေလာက္ခြဲေရာင္းပါတဲ့ ဒီည ၉နာရီခဲြေငြလာေခ်ပါ့မယ္တဲ့ က်မအိမ္လိပ္စာေတာင္ေျပာလိုက္မိတယ္
က်မဒီအထိလိမ္ေနမွန္းမသိေသးဘူး
ဒီအတိုင္းေငြေခ်လို့မရဘူး သက္ဆိုင္ရာလူၾကီးေတြေရွ့မွာ လုပ္မွရမယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္
အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ဖံုးလိုင္းက သိပ္မၾကားရေတာ့ဘူး ဒါနဲ့ က်မျပန္ေခၚလိုက္ပါ့မယ္ဆိုျပီး ဖံုးခ်လိုက္တယ္
အျပင္သြားေနတဲ့ က်မအမ်ဳိးသားကို ဖံုးဆက္ျပီးျပန္လာခိုငး္လိုက္တယ္
ျပီးေတာ့ သူဆီကိုျပန္ဆက္လိုက္တယ္ တျခားဖံုးတစ္လံုးနဲပါ့ ပထမတစ္ေခါက္ ဖံုးခ်လိုက္တယ္
ဒုတိယတစ္ေခါက္ေခၚေတာ့ ကိုင္တယ္ ရန္ကုန္မွာသူအစည္းအေ၀းလာတက္တာပါတဲ့ သ့ူမွာ ပိုက္ဆံပါပါတယ္တဲ့ တစ္ခါထဲ့ေခ်ပါ့မယ္တဲ့ ျခံကိုေ၇ာက္ဘူးလို႔လားဆိုေတာ့ သူေရာက္ဘးူပါတယ္တဲ့ ထက္ၾကည့္ရာမလိုပါဘူးတဲ့
က်မျခံအပိုင္က အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးကိုသိလားဆိုေတာ့ သိပါတယ္တဲ့ က်မမသကၤာမကင္းစျဖစ္လာတယ္ က်မအကိုၾကီးျဖစ္တဲ့ တိုက္ၾကီး အထက ကေက်ာင္းအုပ္ကိုသိလားဆိုေတာ့ အဲေလာက္ေတာ့ မသိဘူးတဲ့ အသံကလည္း လူငယ္သံျဖစ္ေနတယ္ ရဲမွဴးတစ္ေယာက္ရဲ့ အသက္က အနည္းဆံုးေတာ့ ၅၀ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္ျဖစ္ရမယ္ေလ ျပီးေတာ့ ရဲမွဴးတစ္ေယာက္က က်မဆီကို ညၾကီးမိုးခ်ဳပ္ ျခံ၀ယ္ဖို့
ဖံုးဆက္ဖို႔ဆိုတာ ပိုျပီးမျဖစ္နိုင္ပါဘူး
ေနာက္ထက္ေသျခာတာတစ္ခုကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို အကူအညီတစ္ခုေလာက္ေပးပါတယ့္ သူအမ်ဳိးသမီးဆီကို ဖံုးေခၚေနတာမရလို႔တဲ့ သူ႔ဖံုးကေငြကုန္ကာနီးေနလို႔ ေငြေလးျဖည့္ေပးပါတဲ့ က်မေၾကာင္သြားတယ္ ျပီေတာ့ သေဘာေပါက္လိုက္တယ္ ဒီလူလူလိမ္ဘဲဆိုတာ က်မျခံလည္းမေရာင္းဘူး ေငြလည္းမလိုဘူး လာစရာလည္းမလိုဘူးလို႔ ေျပာျပီးဖံုးခ်လိုက္တယ္
ျပီးေတာ့ခ်က္ခ်င္းပဲ က်မျခံအပိုင္က အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးဆီကိုဖံုးေခၚလိုက္တယ္ အက်ဳိးအေၾကာင္းေျပာျပီး တိုက္ၾကီးကရဲမွဴးနံမည္ကို စံုစမ္းလိုက္တယ္ အဲဒီမွာတက္တက္စင္ေအာင္လြဲေနပါေတာ့တယ္
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးကက်မကို အၾကံေပးပါတယ္ ရန္ကုန္ကက်မတို႔ ရပ္ကြက္ အပိုင္က အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးဆီကို သတင္းပို့ထားလိုက္ပါတယ္ ေသာ့ေတြလံုျခံဳေအာင္လုပ္ဖို႔ တံခါးမဖြင့္ေပးဖို့ သတိေပးလိုက္ပါတယ္
က်မလည္းရပ္ကြက္ အပိုင္က အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးဆီကိုဖံုးဆက္ျပီးအကူအညီေတာင္းရပါတယ္
ေသာ့ေတြလံုျခံဳေအာင္လုပ္ဖို႔ တံခါးမဖြင့္ေပးဖို့ထက္ျပီးသတိေပးပါတယ္ လူလိမ္အိမ္ကိုေရာက္လာပါက
သူတို႔ဆီကိုဖံုးထက္ေခၚဖို႔ေျပာပါတယ္
က်မလည္း ေသာ့ေတြလံုျခံဳေအာင္လုပ္ျပီး ေစာင့္ေနလိုက္ပါတယ္ ေမာင္မင္းၾကီးသားကေတာ့ ေရာက္မလာပါဘူး လူလိမ္ရဲ့ ဖံုးေလးကို မွတ္ထားလိုက္က်ပါအံုး
၀၉၂၆၂၅၉၇၉၀၇
အရင္ကဆိုရင္ေတာ့ ဆက္သြယ္ေရးမွာဖံုးနံပါတ္ကိုစစ္လိုက္ရင္ ဒီလူကိုဖမ္းမိမွာပါ အခုေတာ့ေနရာမေရြး ေစ်းေပၚေပၚနဲ့ ကဒ္ေတြ၀ယ္လို႔ ရေနေတာ့ ဘယ္လိုမွလိုက္လို႔မရေတာ့ပါဘူး
ဒါေပမဲ့သင္းခန္းစာေတာ့ရသြားပါတယ္ ဒီလိုေတြလိမ္တက္ပါလားဆိုတာ
က်မသာေလာဘေနာက္လိုက္သြားမိရင္ ဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲမသိပါဘူး
ေလာဘေနာက္မလိုက္ဘဲ စဥ္ခ်င္တံု တရားေလးမေမ့က်ပါနဲ့လို႔သတိေပးလိုက္ပါရေစ
ဒီေနရာကေန တိုက္ၾကီးကခ်င္းကုန္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး နဲ့ က်မလည္းရပ္ကြက္ အပိုင္က အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးကို ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္လို႔


Credit : http://mandalaygazette.com/219107

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters