♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 25, 2015

" ေပးမလား ေမာင္ "




ေမာင္..
ဓူဝံ ၾကယ္စင္ ေတြ မဆြတ္ခိုင္းပါဘူး။
မ အတြက္
အိမ္စည္းတန္းက ပြင့္ေနတဲ့
စံပါယ္ပန္းေလးဘဲ ခူးခဲ့ေပးပါ။

ေရာဘတ္ေတလာလို အဲလီဇဘက္ေတလာဖို ့
စိန္ၾကီိးၾကီိးလက္စြပ္ က်မမလိုပါဘူး။
ေမာင္ ဒုလဘၻ ရဟန္း၀တ္တဲ့အခါ
က်မ ရဟန္းအမ ဆုထူးဘဲပန္ပါရေစ။

မိဘုရားရဲ့စည္းစိမ္ မလိုခ်င္ပါဘူး။
သက္ဆံုးတိုင္ ရိုးေျမက် ေပါင္းဖို ့ဘဲ ကတိေပးပါ။

ပန္းေမြ့ယာ ေရႊေကာ္ေဇာ
ဆင္စြယ္ စံနန္းေတာ္..
က်မ မေဟသီလို မေပ်ာ္ခ်င္ပါဘူး.
ခ်စ္သူနဲ့ဆို ေျမတလင္း..
က်မေက်ာခင္းနိူင္ပါတယ္.



ေရႊေငြ အေရာင္အဝါ
ဘာမွ က်မ မလိုပါဘူး.
ကန္ေရျပင္ေပၚ ေလွ အတူတူေလွာ္ခတ္ရင္း
ၾကာပန္းေတြခူး
ၾကာဆစ္ၾကိဳး လည္ဆြဲေလးဘဲ ေပးလွဲ ့ပါ။

မတရားဆိုးသြမ္း လုယက္စားမွ
၀မ္းဝ ခါးလွ၊ သခင္အားရ က်ြန္ပါးဝ
က်မ မင္းကေတာ္လည္း မျဖစ္ပါရေစနဲ ့။

အၾကင္နာ နားလည္မွဳအေပါင္း
ေအးခ်မ္းေသာဘ၀ရဲ့ သရဖူေဆာင္း
ဆြမ္းဦးေပါင္းကေလး တူတူေလာင္း
ဘ၀ ဆက္တိုင္းဘဲ ေမာင္နဲ ့ေပါင္းပါရေစ။


မ ( ၁၁။၇။၂၀၀၈) 




Credit : http://honeysusukyaw.blogspot.co.uk/2008/11/blog-post_972.html

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters