♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 28, 2015

" မူးေနလို႔ပါ.. ဆရာ... " ဟိုက္...ေသေရာ ဟိဟိ.. (ဟာသ)

 
ကားတစ္စီးဟာ အေ၀းေျပးလမ္းမထက္မွာ လမ္းေၾကာတစ္ခုကေနတစ္ခု ၀င္လိုက္ထြက္လိုက္ လုပ္ေနတာမို႔ရဲကလွမ္း
တားလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးတဲ့အခါ အရက္ေသာက္၊ မေသာက္စစ္ေဆးတဲ့ ကိရိယာထဲ ေလမႈတ္ထည့္ဖို႔ ကားေမာင္းသူကို
ေျပာလိုက္ပါတယ္။

ကားေမာင္းသူ - "ကြ်န္ေတာ္ မလုပ္ႏိုင္ဘူး ... ဆရာ"
ရဲ - "ဘာလို႔မလုပ္ႏိုင္ရမွာလဲ"

ကားေမာင္းသူ - "ကြ်န္ေတာ္က ပန္းနာသည္ပါ ...ဆရာ။ ဆရာ့ကိရိယာထဲ ကြ်န္ေတာ္
ေလမႈတ္ထည့္လိုက္ရင္ ကြ်န္ေတာ့္ေရာဂါျပန္ထမွာ"

ရဲ -"ေကာင္းၿပီ ... ဒီလိုဆိုရင္ ရဲစခန္းမွာ ဆီးစစ္ၾကတာေပါ့"

ကားေမာင္းသူ - "အဲဒါလည္း ကြ်န္ေတာ္ မလုပ္ႏိုင္ဘူး ... ဆရာ"
ရဲ -"ဘာလို႔မလုပ္ႏိုင္ရမွာလဲ"

ကားေမာင္းသူ - "ကြ်န္ေတာ္က ဆီးခ်ဳိေရာဂါသည္ပါ... ဆရာ။ ခြက္ထဲမွာ ဆီးေတြ
သြားခ်လိုက္ရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ထဲက သၾကားဓာတ္ေတြ နည္းသြားလိမ့္မယ္"

ရဲ - "ေကာင္းၿပီ ... ဒါဆိုလည္း ေသြးစစ္ၾကတာေပါ့"

ကားေမာင္းသူ -"အဲဒါလည္း မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ...ဆရာ"
ရဲ - "ဘာလို႔လဲကြ"

ကားေမာင္းသူ - "ကြ်န္ေတာ္က ေသြးအားနည္းတဲ့ေရာဂါသည္ပါ ...ဆရာ။
ေသြးေတြ ေဖာက္ထုတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္ေသမွာ"


ရဲ -"ဒါဆိုလည္း ဒီမ်ဥ္းျဖဴေၾကာင္းေပၚမွာပဲ လမ္းေလွ်ာက္ျပေတာ့ကြာ"

ကားေမာင္းသူ - "ကြ်န္ေတာ္ မလုပ္ႏိုင္ဘူး ... ဆရာ"
ရဲ - "ဘာလို႔လဲကြ"
ကားေမာင္းသူ - "အဲဒီလိုလုပ္ဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ အရက္အရမ္းမူးေနလို႔ပါ ... ဆရာ"။


Credit :  http://myanmar.mmtimes.com/index.php/home-page/144-the-pulse/15990-2015-09-24-23-00-15.html

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters