ဒုတိယ ကမၻာစစ္ကာလ အေရွ႕ေတာင္ အာရွေဒသတြင္း ဂ်ပန္တပ္ဖြဲ႔မ်ား၏
ေထာက္ပံ့ေရး လမ္းေၾကာင္း အေနျဖင့္ ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္႔ပံုၿမိဳ႕ႏွင့္
ျမန္မာႏိုင္ငံ သံျဖဴဇရပ္ၿမိဳ႕တို႔ကို ဆက္သြယ္မည့္ ၄၁၅ ကီလိုမီတာ (၂၅၈
မိုင္) အရွည္ရွိ ရထားလမ္းကို ၁၉၄၂ – ၁၉၄၃ ခုႏွစ္က ဆက္သြယ္ေဖာက္လုပ္ခဲ့သည္။
ေခြ်းတပ္သား ၁၈၀, ၀၀၀ ေက်ာ္ႏွင့္ စစ္သံု႔ပန္း မဟာမိတ္တပ္သား ၆၀, ၀၀၀
ေက်ာ္တို႔ကို အဓမၼ လုပ္အားေပး ခိုင္းေစခဲ့သည္။ ငွက္ဖ်ားဒဏ္၊ စား၀တ္ေန ေရး
ဆင္းရဲသည့္ ဒဏ္ႏွင့္ အလုပ္ၾကမ္း ဒဏ္မ်ားေၾကာင့္ အလုပ္သမား ၉၀, ၀၀၀
ေက်ာ္ႏွင့္ စစ္သံု႔ပန္း ၁၂, ၆၂၁ တို႔ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ခ်ိန္တြင္
ေသဆံုးခဲ့ရသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေသမင္းတမန္ မီးရထားလမ္းဟု ေခၚတြင္ခဲ့သည္။ ယင္း သမုိင္း၀င္
ျဖစ္ရပ္ကို လူ႔အခြင့္အေရး အႀကီးအက်ယ္ ခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့ေသာ စစ္အစိုးရ
လက္ထက္တြင္ ဖံုးဖိထားခဲ့သည္။ ယခုအခါ မြန္ျပည္နယ္ သံျဖဴဇရပ္ၿမိဳ႕နယ္တြင္
ေသမင္းတမန္
မီးရထားလမ္းျပတိုက္ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ဇန္န၀ါရီ ၄ ရက္ေန႔က
ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ ဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားကို ဧရာ၀တီ
ဓာတ္ပံုသတင္းေထာက္ ေသာ္ဟိန္းထက္က မွတ္တမ္းတင္ ထားပါသည္။
Credit : http://mobile.irrawaddy.com/news/photo-essay/2016/01/07/104289.html
No comments:
Post a Comment