က။ ။ နိဒါန္း
၁။ ရန္ကုန္ မႏၱေလး အျမန္လမ္းမၾကီး ဖြင္႔လွစ္ၿပီးေနာက္ လြန္ခဲ႔ေသာ ႏွစ္ပိုင္းလပိုင္း မ်ားတြင္ တာယာ ႏွင႔္စပ္လ်င္း၍ ျဖစ္ေပၚခဲ႔ေသာ ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္စဥ္မ်ား ႏွင္႔အတူ တာယာ၏အေရးပါမႈ အား ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေမာင္းႏွင္သူမ်ားအၾကား အေလးထား ရမည္႔ အေၾကာင္းျဖစ္ေပၚလာခဲ႔ပါသည္။ သို႔ျဖစ္ပါ၍ တာယာအေၾကာင္း သိေကာင္းစရာမ်ားကို ေအာက္ပါအတိုင္း က႑သံုးခုခြဲ ၍ အက်ဥ္းခ်ဴံး တင္ျပ သြားပါမည္။
၂။ တာယာဖြဲ႔စည္းပံု၊ နည္းပညာ တိုးတက္လာမႈ ႏွင့္၎တို႔၏လုပ္ငန္း ေဆာင္တာမ်ား။
၃။ ယာဥ္ႏွင့္ကိုက္ညီ မည္႔တာယာေရြးခ်ယ္မႈ။
၄။ သံုးစြဲစဥ္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း ႏွင္႔ သိုေလွာင္ေရး။
ခ။ ။ တာယာဖြဲ႔စည္းပံု၊ နည္းပညာ တိုးတက္လာမႈ ႏွင့္ ၎တို႔၏လုပ္ငန္း ေဆာင္တာမ်ား။
၅။ တာယာအိမ္(Casing) သည္ တာယာ၏ အတြင္းပိုင္းအက်ဆံုး ႏွင္႔ တာယာတစ္လံုး၏ အေျခခံအက်ဆံုး အစိတ္အပိုင္း ျဖစ္သည္၊ ၎အား တာယာအိမ္ ရာဘာကြန္ေပါင္း အတြင္းတြင္ ခ်ည္မွ်င္မ်ား (Polyester/Nylon/Rayon) ျဖင့္ဖြဲ႕စည္းရက္လုပ္ ထားသည္။ တာယာအိမ္ ရာဘာကြန္ေပါင္း အတြင္းတြင္ ခ်ည္မွ်င္မ်ားျဖင္႔ ရက္လုပ္ထားေသာ ခ်ည္သြင္းရာဘာျပားCord မ်ားအားထားသိုပံုေပၚတြင္ မူတည္၍ Diagonal/Bias Tire ႏွင့္ Radial Tire ဟူ၍ ကြဲျပားသည္၊ ယေန႔ခတ္တြင္ လယ္ယာစိုက္ပ်ိဳးေရးသံုးယာဥ္မ်ား ႏွင့္ အေႏွးသြားယာဥ္သံုး တာယာမ်ားကိုသာ Bias နည္းပညာ ႏွင့္ထုတ္လုပ္ ၿပီး က်န္အမ်ိဳးအစား ယာဥ္မ်ားအတြက္မူ Radial နည္းပညာသံုး တာယာမ်ားကိုထုတ္လုပ္သည္။ Polyester သည္ ရာဘာႏွင့္ ေစးကပ္အားေကာင္းသည္၊ တာရွည္ခံသည္၊ ေပါ့ပါးသည္၊ အပူကိုစြန္႔ထုတ္ လြယ္သည္။ ထိုေၾကာင္႔ အရည္အေသြးျမင္႔တာယာ မ်ားတြင္ Polyester ကိုရာခိုင္ႏႈန္းပို၍ ထည္႔သြင္းထုတ္လုပ္သည္။ ၎တာယာအိမ္ေပၚတြင္ အျခားတာယာအစိတ္အပိုင္းမ်ားကိုတည္ေဆာက္ရပါသည္။
၆။ ခါးပတ္စနစ္(Belt System) သည္တာယာ၏ ထိပ္ ပန္းသားရာဘာႏွင့့္တာယာအိမ္ အၾကားတြင္ တည္ရွိသည္။ ၎ခါးပတ္စနစ္သည္ ခ်ည္မွ်င္မ်ား (Polyester/Nylon/Rayon) ျဖင့္၎ သို႔တည္းမဟုတ္ Steelၾကိဳးမွ်င္မ်ားျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းရက္လုပ္ ထားေသာ ပိတ္စႏွင့္ အလားသ႑န္တူသည့္ အလႊာ(Carcass) မ်ားကို ရာဘာကြန္ေပါင္းျဖင့္ဖြဲ႔စည္း၍ တာယာ၏ ပန္းသားရာဘာႏွင့့္တာယာအိမ္ အၾကားတြင္ တစ္သားတည္းျဖစ္ေအာင္ စြဲကပ္ထားသည္။ ခါးပတ္စနစ္ အား ခ်ည္မွ်င္မ်ား (Polyester/Nylon/Rayon) ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားပါက နိုင္လြန္တာယာ ဟုေခၚၿပီး Steel ၾကိဳးမွ်င္မ်ားျဖင့္ ရက္လုပ္ ထားပါက Steel တာယာဟု ေခၚၾကသည္။ သံမဏိ ခါးပတ္စနစ္သည္ နိုင္လြန္ ခါးပတ္စနစ္ ထက္အေလးခ်ိန္ပိုမိုေပါ့ပါး၍ ပိုမိုေတာင့္တင္းခိုင္မာေစပါသည္။ ခါးပတ္စနစ္၏ အဓိကလုပ္ေဆာင္ခ်က္မွာ ေျမမ်က္ႏွာျပင္ႏွင့္ထိေတြ႕ေသာတာယာပန္းသား တည္ၿငိမ္ေစရန္ႏွင့္ လမ္းမ်က္ႏွာျပင္ အနိမ့္အျမင့္ ႏွင့္ ခ်ိဳင့္ခြက္ မ်ားေၾကာင့္ တာယာေပါက္ျပဲၿခင္းမွကာကြယ္ရန္ ၿဖစ္သည္။
၇။ ေဘးနံရံ / ဗိုက္သား(Sidewall) သည္ တာယာအိမ္အားအေျချပဳ၍ ေပ်ာ့ေပ်ာင္း ခိုင္ခန္႔ေသာ ရာဘာကြန္ေပါင္းျဖင့္ျပဳလုပ္ထားသည္၊ ၀န္ေလးတင္ယာဥ္သံုးတာယာမ်ားအား ၾကိဳးမွ်င္မ်ားျဖင့္ရက္လုပ္ ထားေသာ ထပ္ပိုးလြာမ်ားထည့္သြင္း တည္ေဆာက္သည္။ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေမာင္ႏွင္ေသာယာဥ္မ်ားအတြက္မႈ လံုၿခံဳစိတ္ခ် ဟန္ခ်က္မပ်က္ရန္ Steelၾကိဳးမွ်င္ထပ္ပိုးလႊာမ်ားျဖင့္ဖြဲ႕စည္း တည္ေဆာက္သည္၊ ၎တို႔ကို All Steel တာယာဟုေခၚသည္၊ ေဘးနံရံ၏ အဓိကလုပ္ေဆာင္ခ်က္မွာ ယာဥ္တစ္ခုလံုး၏ ၀န္ကိုထမ္းပိုးျခင္းအျပင္ အေကြ႔အေကာက္မ်ား၌ ဟန္ခ်က္မပ်က္ရန္ ထိန္းသိမ္းေပးသည္။
၈။ တာယာပန္းမ်ား(Thread Pattern) သည္ ခါးပတ္စနစ္ေပၚတြင္ တည္ေဆာက္၍ ကြန္ေပါင္းႏွစ္မ်ိဳး အား အသံုးျပဳသည္၊ ပန္းအေျခ ကြန္ေပါင္းသည္ တာယာပန္း ႏွင့္ ခါးပတ္စနစ္ အား တစ္သားတည္း ပူးကပ္ေပးသည္၊ ပန္းသားထပ္ပိုင္း(Thread cap) ကိုမူ ပြတ္တိုက္စားမႈဒဏ္ခံနိင္ေသာ၊ ကုတ္အားေကာင္းေသာ ရာဘာ ကြန္ေပါင္း အမ်ိဳးအစားအားအသံုးျပဳသည္၊ ယာဥ္ငယ္သံုး တာယာမ်ားတြင္ ပြတ္စားခံနိင္မႈညႊန္ကိန္း Tread Ware Indicator ပါသည္၊ TreadWare 100 သည္အၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္ 30000ကီလိုမီတာ ကိုရည္ညႊန္း သည္။ တာယာပန္းမ်ား၏ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမွာ ယက္အားေကာင္းေရး၊ လွ်င္ျမန္စြာရပ္တန္႔ နိင္ေရး ႏွင့္ ဟန္ခ်က္မပ်က္ လမ္းမေခ်ာ္ရန္ ထိန္းသိမ္းေပးျခင္း တို႔ၿဖစ္သည္။
၉။ ႏႈတ္ခမ္းသား(Bead) ၏အတြင္းပိုင္း၌ သံမဏိလြန္းတင္ၾကိဳး မ်ားအားထားရွိ ဖြဲ႔စည္းထား၍ တာယာအိမ္ မွခ်ည္မွ်င္အလႊာမ်ား ႏွင့္အတူ မာေၾကာ၍ ကုတ္အားေကာင္းေသာ ရာဘာကြန္ေပါင္း ျဖင့္ တာယာႏႈတ္ခမ္းသား အားတည္ေဆာက္ထားသည္။ တာယာႏႈတ္ခမ္းသား သည္ တာယာႏွင့္ ယာဥ္ဘီးေဂြအား ျမဲၿမံစြာ စပ္ဆက္ေပးသည့္ အျပင္ အၾကိမ္ၾကိမ္အခါခါ ျဖဳတ္တပ္ျခင္းဒဏ္အား ခံေဆာင္ေပးသည္။ Tubeless တာယာမ်ားတြင္မူ ေလလုံေစရန္ ယာဥ္ဘီးေဂြႏွင့္ တစ္သားတည္း ဆက္စပ္ေပးသည္။
ဂ။ ။ ယာဥ္ႏွင့္ကိုက္ညီ မည္႔တာယာေရြးခ်ယ္မႈ။
၁၀။ တာယာအရြယ္ သင့္ေလွ်ာ္ကိုက္ညီမႈရွိမွသာလွ်င္ မူလေမာ္ေတာ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္သူမွ ရည္ညႊန္းထား ေသာစံႏႈန္းျပည့္ အတိုင္းစိတ္ခ် သံုးစြဲႏိွင္မည္ျဖစ္ပါသည္၊ အမ်ားအားျဖင့္ တံခါးေဘာင၊္ တံခါးရြက္၊ ဘီးေနရာ ႏွင့္ Owner Manual မ်ားတြင္တပ္ဆင္ရမည့္ တာယာအရြယ္ အားေဖၚျပထားသည္။ တာယာ၏ အျမင့္ကိုသိရွိ နိင္ရန္မွာ တာယာ၏ Aspect Ratio ကိုသိရွိထား ရန္လိုအပ္သည္။ Aspect Ratio = High ÷ Width ျဖစ္သည္၊ ဥပမာအားျဖင့္ 185/70R14 ဟုေဖာ္ျပထားေသာတာယာ ၏အရြယ္အစားမွာ 185mm သည္ ဗ်က္Width၊ 70 သည္ Aspect Ratio 0.7 ျဖစ္ၿပီး၊ R သည္ Radialအမ်ိဳးအစား၊ 14Inches သည္ ေဂြ(Rim) ၏အခ်င္း ျဖစ္သည္။ အျမင့္ကိုသိနိင္ရန္မွာ 0.7 x 185 = 129.5mm၊ လက္မ ဖြဲ႕ပါက 129.5÷25.4 = 5.1 လက္မ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ 185/70R14 တာယာတစ္လံုး လံုး၏အျမင့္မွာ (2x5.1”) + 14” =24.2” ျဖစ္ေၾကာင္း အနီးစပ္ဆံုး တြက္ယူနိင္ပါသည္။
၁၁။ ၀န္အေလးခ်ိန္ ႏွင့္စပ္လွ်င္း၍ မိမိတင္ေဆာင္မည့္ ၀န္အားထမ္းနိင္မည့္ ထပ္ပိုးလႊာ(Ply) ပါ၀င္ေသာ တာယာ အားေရြးခ်ယ္ရမည္။ ယၡဳေခတ္ထုတ္ အရည္အေသြးျမင့္တာယာမ်ားတြင္ တေျပးညီသတ္မွတ္ ထားေသာ ၀န္ထမ္းအညြန္းကိန္းမ်ားပါရွိပါသည္(ပူးတြဲပါ၁)။ ဘတ္(စ္)ကားႏွင့္ ကုန္တင္ကားသံုး တာယာမ်ားတြင္ ၀န္ခံနိင္ေျခအညႊန္း အား တိတိက်က် Kilogram ၿဖင္႔ တာယာေပၚ၌ အသားတံဆိပ္ျဖင့္ ေဖၚျပထားသည္။ သို႔ရာတြင္ ခိုင္မာမႈ မရွိသည့္ကုမၸဏီမ်ား မွ တံဆိပ္ အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ထုတ္လုပ္ေသာ တာယာမ်ားမွာမူ Plyအေရအတြက္၊ အရည္အေသြးတို႔ ႏွင့္ ေဖၚျပမႈမွာ ကိုက္ညီမႈမရွိေၾကာင္း သတိ ခ်ပ္သင့္သည္။
၁၂။ ရာသီဥတု ႏွင့္ အသံုးျပဳမည့္ လမ္းအေၿခအေန သည္လည္း တာယာေရြးခ်ယ္ရာ၌ ထည့္သြင္း စဥ္းစားရန္ လိုအပ္ေသာ အေရးၾကီးသည့္ အခ်က္ျဖစ္သည္။ စိုစြတ္ေသာရာသီဥတု၌ မ်က္ႏွာျပင္မာေၾကာေခ်ာေမြ႔ ေသာလမ္းမ်ားတြင္ သုံးရန္ ကုတ္အားေကာင္းေသာ ေဆာင္းတြင္းသံုး ပန္းကြက္ (Snow Pattern) တာယာအား ေရြး သင့္သည္။ သာမန္ ေျခာက္ေသြ႕ေသာကာလ မ်က္ႏွာျပင္မာေက်ာေခ်ာေမြ႔ ေသာလမ္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳမည္ဆိုပါက အေ၀းေျပးသံုး ပန္းအစားခံ (Highway Pattern)အားအသံုးျပဳပါ။ လမ္း မရွိ ရႊံညႊန္ ခ်ိဳင့္ခြက္မ်ား၍ေမာင္းႏွင္မည့္ယာဥ္မ်ားအတြက္မူ လမ္းၾကမ္းသံုး ပန္းသားအတံုးၾကီး ပန္းကြက္ (Off The Road Pattern) တာယာအား သံုးမွသာလ်င္ ခရီးေရာက္မည္။ လမ္းဆိုးမ်ားေရာ ေခ်ာေမြ႔ေသာလမ္းမ်ားတြင္ပါ အသံုးျပဳမည္ဆိုပါက ဘက္စုံသုံး ပန္းကြက္ (Universal Pattern) တာယာ အား ေရြးခ်ယ္ ရပါမည္။
၁၃။ ေမာင္းႏွင္မည့္အျမန္ႏႈန္း ႏွင့္ ကိုက္ညီမည့္ တာယာအား ေရြးခ်ယ္ျခင္း မွာလည္းအေရးၾကီးပါသည္။ တစ္နာရီလွ်င္ 100ကီလိုမီတာအထက္ေမာင္းႏွင္မည့္ ယာဥ္ျဖစ္ပါက ေမာင္းႏွင္မည့္အျမန္ႏႈန္း ဘီးလည္ပတ္ႏႈန္း ခံႏုိင္အား ရွိေသာတာယာ ကိုသာအသံုးျပဳရမည္။ ယာဥ္ငယ္တာယာမ်ား၌ အျမင့္ဆံုးေမာင္းႏွင္ႏုိင္မည္ အျမန္ႏႈန္းကို Speed symbol ျဖင့္ျပသည္(ပူးတြဲပါ၂)။ ၀န္ထမ္းအညြန္းကိန္းႏွင့္အတူပူးတြဲ၍ ျပေလ့ရွိသည္။ ဥပမာ 185/75R14 84Hဟုတာယာေပၚ၌ေဖၚျပခ်က္သည္ 84 သည္ ၀န္ထမ္းအညြန္းကိန္း ျဖစ္ျပီး Hသည္အျမန္ႏႈန္း တစ္နာရီလွ်င္ 210ကီလိုမီတာ အထိေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္ ကိုညႊန္ျပကိန္း ျဖစ္သည္။
၁၄။ တာယာတြင္သက္တမ္း ရွိသည္ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ နည္းစနစ္က်စြာသိုေလွာင္ပါက ငါးႏွစ္ မွ ေျခာက္ႏွစ္၊ အခ်ိဳ႕တြင္ ဆယ္ႏွစ္အထိျဖစ္သည္။ တာယာေရြးခ်ယ္ရာတြင္ တာယာေပၚရွိ ထုတ္လုပ္သည့္ ခုနစ္ ႏွင့္ ရက္သတၱပတ္ကို နားလည္ ဖတ္တတ္ရန္ လိုသည္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ ဂဏန္းေလးလံုးျဖင့္ ေဖၚျပသည္၊ ပထမ ဂဏန္းႏွစ္လံုးသည္ ထုတ္လုပ္ေသာ ႏွစ္၏ သီတင္းပတ္ ကိုေဖၚျပျပီး ေနာက္ ဂဏန္းႏွစ္လံုးမွာ ခုႏွစ္ကို ရည္ညႊန္းသည္။ ဥပမာ 0411 ဟုေဖၚျပခ်က္တြင္ 04သည္ ဇနၷ၀ါရီလ ေနာက္ဆံုးပတ္ကိုေဖာ္ညႊန္း၍ 11သည္ 2011ခုႏွစ္ကိုဆိုလိုသည္။
ဃ။ ။ သံုးစြဲစဥ္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းၿခင္း ႏွင္႔ သိုေလွာင္ေရး။
၁၅။ ေလေပါင္ သည္တာယာ၏အသက္ျဖစ္သည္၊ ေလနည္းျခင္းသည္ တာယာ၏သက္တမ္းကို တိုေစ ၍ တာယာေဘးဗိုက္သားမ်ား အားေၾကမြ ေပါက္ျပဲေစသည္။ ေလမ်ားေသာတာယာသည္ ယာဥ္၏ေအာက္ပိုင္းစနစ္ မ်ားအား လွ်င္ျမန္စြာယိုယြင္းေစ၍ ေလ အဆမတန္မ်ားပါက တာယာေပါက္ကြဲ ပြင့္ထြက္ ျခင္းအထိျဖစ္ေစသည္။ ေလမ်ားေသာတာယာတြင္ ထိပ္ပန္းသားအလယ္ပိုင္း အစားျမန္မည္ျဖစ္ျပီး ေလနည္းေသာတာယာတြင္မူ ေဘးဗိုက္သား Sidewall ႏွင့္ကပ္လ်က္ရွိေသာပန္းသားမ်ားစားသြားပါမည္။ တာယာတြင္ ထိန္းသိမ္းထားသင့္ေသာ ေလေပါင္မွာ ခန္႔မွန္းေျခအားျဖင့္ ထုတ္လုပ္သူမွ သတ္မွတ္ ေပးထားေသာ အမ်ားဆံုး ေလေပါင္၏ေအာက္ တာယာငယ္မ်ားတြင္ 5~10% ၾကား ႏွင့္ တာယာၾကီးမ်ား တြင္ 5~12% ၾကား ေလ်ာ့၍ ထားရွိေမာင္းႏွင္ သင့္သည္။ သို႔ရာတြင္ကုန္တင္ယာဥ္ၾကီးသံုး တာယာမ်ားတြင္မႈ သတ္မွတ္ ေပးထားေသာ အမ်ားဆံုး ေလေပါင္ အတိုင္းထည့္သြင္းအသံုးျပဳရမည္။ ပံုမွန္အားျဖင္ တာယာတြင္း ေလေပါင္သည္ တစ္လလ်င္ 1~2 PSI ေလ်ာ့က် တတ္ပါသည္။ အပူခ်ိန္ ၁၀ံ F ေျပာင္းလဲတိုင္း ေလေပါင္ ၁ေပါင္ အတက္ အက် ရွိသည္။
၁၆။ ဘီးမ်ားအားေရွ့ေနာက္လဲလွယ္ ေပးျခင္းသည္ တာယာမ်ားအား အစားညီ အသံုးခံေစသည္၊ ကီလိုမီတာ 14000 ေမာင္းႏွင္ျပီးတိုင္း ေရွ့ဘီးႏွင့္ေနာက္ဘီး လဲတပ္ပါ။ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ပန္းစားမႈမ်ားေတြ႕ပါက ယာဥ္၏ Alignment (Toe-in/out) ႏွင္႔ ေဂြ အား ခ်က္ခ်င္းစစ္ေဆး ျပဳျပင္သင့္သည္။ Dual Wheel မ်ားတြင္ အတြင္းဘီးႏွင့္အျပင္ဘီး လဲတပ္ပါ။ ဘီးေပါက္ပါကခ်က္ျခင္း ျပင္ဆင္ပါ ေမွးမေမာင္းပါႏွင့္၊ Dual Wheel မ်ားတြင္က်န္ေသာ ေနာက္တစ္လံုးႏွင့္ ေမွးေမာင္းပါက က်န္ဘီးပါေပါက္ကြဲ ဆံုးရႈံးမႈႏွင့္ၾကဳံေတြ႕ရ၍ အေၾကာင္းဆိုးသြားနိင္သည္။
ပန္းသားလက္က်န္ 2မီလီမီတာ ေအာက္တြင္ တာယာအားမသံုးစြဲသင့္ပါ၊ အခ်ိန္မေရြး တာယာေပါက္ကြဲ ပြင့္ထြက္ ျခင္းျဖစ္နိင္သည္။ ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ားတြင္ တာယာ အားျပဳျပင္ သံုးစြဲရန္မသင့္ပါ၊
၁၆၊က။ အေပါက္သည္ ၁/၄” (၀.၆၃၅စင္တီမီတာ) ထက္ ပိုၾကီးလွ်င္။
၁၆၊ခ။ တာယာသည္လုံး၀ျပားေနလွ်င္။
၁၆၊ဂ။ တာယာႏႈတ္ခမ္းသား ေကာက္ေကြး က်ိဳးျပတ္ ေနျပီဆိုလွ်င္။
၁၆၊ဃ။ ရာဘာသား ေဆြးေျမ့ ၍ အတြင္းပိုင္း တာယာအိမ္ရာဘာကြန္ေပါင္း လႊာမ်ားကြာထြက္လာလွ်င္။
၁၇။ တာယာသိုေလွာင္ျခင္း သည္ လြယ္ကူပါသည္၊ တာယာအား ေျခာက္ေသြ႔ေအာင္ ထားျပီးေနာက္ ပလတ္စတစ္အိတ္ အတြင္းထည့္သြင္းကာ ေအး၍ေျခာက္ေသြ႕ေသာ ေနရာ၌ နံရံကို မွီ၍ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ကပ္၍ေထာင္ထားပါ။ ပလတ္စတစ္အိတ္ အတြင္းထည့္သြင္း ရျခင္းမွာ ရာဘာကိုေဆြးေျမ့ ေစေသာ အိုဇံုးဓာတ္ေငြ႕ႏွင့္ထိေတြ႕ျခင္းမွ ကာကြယ္ရန္ ျဖစ္သည္။ ေထာင္ထားေသာတာယာမ်ားကို ၆လတစ္ၾကိမ္ လွည့္ေပးသင့္ျပီး ပလတ္စတစ္အိတ္ မသံုးနိင္ပါက တစ္လံုးႏွင့္တစ္လံုး မေစးကပ္ေစရန္ တာယာမ်ား ၾကားတြင္ Talcum ေပါင္ဒါမႈန္႔မ်ား ျဖဴးထားသင့္သည္။
င။ ။ နိဂံုး။
၁၈။ ယေန႔ကာလ နည္းပညာတိုးတက္လာေသာေခတ္တြင္ All Steel တာယာထက္ နည္းပညာျမင့္၍ ပိုမိုေပါ့ပါးခုိင္ခန္႔ေသာ တာယာအမ်ိဳးအစားသစ္ ျဖစ္သည့္ Beyond All Steel ဆိုသည္မွာထြက္ေပၚလာခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ အဆိုပါမ်ိဳးဆက္သစ္ တာယာမွာ ထုတ္လုပ္မႈစားရိတ္ ႀကီးျမင့္ေနျခင္းေၾကာင့္ Heavy Duty သံုး ယႏၱရား တာယာမ်ားမွလြဲ၍ က်ယ္ျပန္႔စြာ ျဖန္႔ခ်ီ နိင္မႈ မရွိေသးပါ။ လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္ ႏွင့္ကိုက္ညီလ်က္ရွိေနေသးေသာ Steel / All Steel မ်ားသာ ကမၻာႏွင့္အ၀ွမ္း တြင္က်ယ္စြာ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိပါသည္။
တစ္ခ်ိန္က တာယာimport လုပ္စဥ္ျပဳစုထားေသာစာတမ္းေလးပါ။ Robert Aung
Credit : https://th-th.facebook.com/onlinebusinessmyanmar/posts/608429855871952
No comments:
Post a Comment