♡♬ ေရာေရာသမေမႊ ဘေလာ့ဂ္မွ♪♪ ႀကိဳပါဆိုတယ္♪♪ မိတ္ေဆြမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ေတာ္မူၾကပါေစ♬♡
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 13, 2015

" ဘီးေပါက္လွ်င္ မတိမ္းေမွာက္ေစဖို႔ ေဆာင္ရြက္ရန္ ေအာက္ပါအခ်က္ (၆) ခ်က္ "



အေ၀းေျပးလမ္းမ်ားတြင္ ကားတာယာ႐ုတ္တရက္ ပြင့္/ေပါက္ျခင္းသည္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအတြက္ အသက္အႏၲရာယ္မ်ားဆုံး မေတာ္တဆျဖစ္ရပ္မ်ားတြင္ တစ္ခုအပါအ၀င္ျဖစ္ပါသည္။ HILUX SURF, PRADO, LAND CRUISER စေသာ 4×4 SUV အျမင့္ကားမ်ားအတြက္ အဆိုပါတာယာပြင့္ျခင္းမ်ား ပို၍ဆုိးပါသည္။ အျခားကားမ်ား တာယာပြင့္လွ်င္ ထိန္း၍ရႏိုင္ေသာလည္း 4×4 SUV အျမင့္ကားမ်ား တာယာပြင့္လွ်င္ တိမ္းေမွာက္ရန္ ၉၀% ေသခ်ာသည္။

ယခုေခတ္ အဆင့္ျမင့္ နည္းပညာမ်ားေၾကာင့္ တာယာပြင့္ထြက္မႈ အႀကိမ္ေရေလ်ာ့နည္း လာေသာ္လည္း ယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ အသက္အႏၲရာယ္ကို ခ်ိန္းေျခာက္ဆဲျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ “႐ုတ္တရက္တာယာပြင့္ခဲ့လွ်င္´´ေဆာင္ရြက္ရန္ ေအာက္ပါအခ်က္(၆)ခ်က္ကို အႀကံျပဳအပ္ပါသည္။

၁။ (အေကာင္းဆုံးစည္းကမ္း) စိတ္ခ်ရေသာ သတ္မွတ္အရွိန္ႏႈန္းေအာက္တြင္သာ ေမာင္းႏွင္ပါ။

တာယာပြင့္စဥ္ အရွိန္ေလ်ာ့နည္းေလ သင့္အသက္ရွင္ရန္ အခြင့္အလမ္းမ်ားေလ ျဖစ္သည္။ 80 မွ 90 km/h ႏွင့္ 120 မွ 140 km/h အရွိန္ႏႈန္းႏွစ္ခုအနက္ အေသအေပ်ာက္အခ်ဳိးမွာ (၁း၁၀) ျဖစ္ပါသည္။ 130km/h အရွိန္ႏွင့္ ေမာင္းစဥ္ တာယာပြင့္၍ သင္ဘာမွမျဖစ္လွ်င္ မဟာကံထူးရွင္ျဖစ္သည္။

Image:Handle a Tyre Burst Step 1.jpg

၂။ တာယာပြင့္စဥ္ ဘရိတ္႐ုတ္တရက္မနင္းရ

အေျပာလြယ္သေလာက္ အလုပ္ခက္ပါသည္။ ယာဥ္ေမာင္း၏အေလ့အထႏွင့္ ဦးေႏွာက္အယူအဆအရ ကား႐ုတ္တရက္ တစ္ခုခုခ်ဳိ႕ယြင္းသည္ႏွင့္ ဘရိတ္အုပ္မိတတ္ၾကပါသည္။ ကားတာယာပြင့္၍ ထိန္းသိမ္းရခက္ေနစဥ္ ႐ုတ္တရက္ ဘရိတ္အုပ္ျခင္းသည္ ပိုမို၍ ထိန္းရခက္ေစၿပီး တဘက္သို႕ ဆြဲခ်သြားလိမ့္မည္။

Image:Handle a Tyre Burst Step 2.jpg
၃။ ႐ုတ္တရက္အရွိန္ျမႇင့္ေျခနင္း(လီဗာ)ကိုမလႊတ္ရ

ကားတာယာပြင့္စဥ္ မိမိနင္းထားေသာ လီဗာကို ႐ုတ္တရက္ မလြတ္ဘဲ ေျဖးညင္းစြာေလွ်ာ့ခ်ရန္ ျဖစ္ပါသည္။ လီဗာကို (၃)စကၠန္႔ခန္႔ ယခင္အတိုင္း ဆက္နင္းထားၿပီးမွ ျဖည္းျဖည္းေလွ်ာ့ခ်ပါ။ ပြင့္ေနေသာ တာယာေခြ၏ ဆြဲအားေၾကာင့္ ကားမွာလည္း အလိုလိုအရွိန္ေလ်ာ့သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ သင့္ကား၏ CRUISE CONTROL (အလိုအေလ်ာက္ေမာင္းစနစ္) ခလုတ္ဖြင့္ထားလွ်င္ အျမန္ပိတ္ပါ။

Handle a Tyre Burst Step 3.jpg


၄။ ေရွ႕တည့္တည့္သြားရန္ အေကာင္းဆုံး ႀကိဳးစားထိန္းပါ

ေရွ႕ကားဘီးပြင့္ပါက သင့္ကား၏ တည္ၿငိမ္မႈကို အျပင္းထန္ဆုံး ထိခိုက္မည္ျဖစ္ရာ သင့္ကား၏ ၀ဲ/ယာသို႕ ဆြဲခ်မည္ျဖစ္သည္။ `၀ဲ´သို႕ဆြဲလွ်င္ `ယာ´ဘက္သို႕ စတီယာရင္ ခ်ဳိးခ်ပါ။ `ယာ´သို႕ဆြဲလွ်င္ `၀ဲ´ဘက္ခ်ဳိးခ်ပါ။ ဤအလုပ္ကို လ်င္ျမန္စြာႏွင့္ ရဲရင့္စြာလုပ္ရန္လိုပါသည္။ သို႕မွသာ ကားမွာ လမ္းအတိုင္း တည့္တည့္တရြတ္တိုက္ ေရြ႕မည္ျဖစ္သည္။

Image:Handle a Tyre Burst Step 4.jpg

၅။ ေသြးမပ်က္ဘဲ တည္ၿငိမ္စြာထိန္းရန္

အဓိကအခ်က္ျဖစ္ေသာ ကား၏တည္ၿငိမ္မႈ၊ တည့္တည့္သြားမႈသည္ အေရးႀကီးပါသည္။ ႐ုတ္တရက္ အမ်ားႀကီး စတီယာရင္ခ်ဳိးေကြ႕မႈသည္ ကားကို တိမ္းေမွာက္ၿပီး၊ သုံး/ေလးပတ္လိမ့္ေစႏိုင္သည္။ ကားကိုထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္သည္အထိ စတီယာရင္ကို လိုသလိုထိန္းညႇိ၍ စိတ္ခ်ေသာေနရာတြင္ ရပ္ရန္ျဖစ္ပါသည္။


Image:Handle a Tyre Burst Step 5.jpg

၆။ ကားအရွိန္ေလ်ာ့လာၿပီး စိတ္ခ်စြာရပ္နည္း

ကားကို ပထမအဆင့္ထိန္း၍ ရၿပီဆိုလွ်င္ ဂီယာေဒါင္း၍ အရွိန္ေလွ်ာ့ပါ။ (Auto Gear ဆိုလွ်င္ 2/L သို႕ ဆြဲခ်ပါ)။ အခ်က္ျပမီးျပၿပီး အျမန္လမ္းေပၚမွ ေဘးေျမသားေပၚသို႕ဆင္းပါ။ တာယာကၽြတ္သြား၍ က်န္ေသာကားဘီးေခြကို မႏွေျမာပါႏွင့္ ဒီတိုင္းဆက္ေမာင္းပါ။ ကားရပ္သြားလွ်င္ စုံအခ်က္ျပမီး (Hazard Light) ဆက္ဖြင့္ထားပါ။

Image:Handle a Tyre Burst Step 6.jpg
  Pyi Sae

World-Myanmar
Credit : winkabarkyaw2.blog

No comments:

Subscribe

လာလည္သူမ်ား

free counters