Facebook, Twitter, Instagram ႏွင့္ LinkedIn ကဲ့သို႔ေသာ လူမႈေရးမီဒီယာကြန္ရက္မ်ား၌ phishing တိုက္ခိုက္မႈျပဳလုပ္ရန္ ႀကိဳးပမ္းသည့္အေရအတြက္သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္တြင္ ၁၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ တိုးျမႇင့္လာခဲ့ေၾကာင္း Proofpoint လံုၿခံဳေရးကုမၸဏီမွ ပညာရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။
လိမ္လည္သူမ်ားသည္ လူမႈေရးမီဒီယာကို အသံုးျပဳၿပီး လူေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာကို တစ္ၿပိဳင္နက္ ပစ္မွတ္ထားကာ သံုးစြဲသူမ်ားအသြင္ ဟန္ေဆာင္ၿပီး အျမတ္ထုတ္လ်က္ရိွသည္။
ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ လူမႈေရးမီဒီယာေပၚတြင္ သတိထားေရွာင္လႊဲရမည့္ လိမ္လည္မႈ (၅) မ်ိဳးကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။
(၁) Twitter ေပၚမွ customer service account အတုမ်ား
အြန္လိုင္းဒုစ႐ိုက္သမားမ်ားသည္ ဘဏ္အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ အျခားအေရးႀကီးအခ်က္အလက္မ်ား လိမ္လည္ရယူရန္အတြက္ customer service account အတုမ်ား ဖန္တီးၾကသည္။ အဆိုပါ account အတုမ်ားသည္ လုပ္ငန္းသံုး account အစစ္မ်ားႏွင့္ အလြန္တူညီသည္။ သို႔ရာတြင္ account အစစ္မ်ား၏ နာမည္ကို စာလံုးတစ္လံုးခ်န္ထားျခင္း၊ underscore ထည့္ထားျခင္း သို႔မဟုတ္ အျခားကီးဘုတ္အကၡရာထည့္ထားျခင္းတို႔ျဖင့္ ဖန္တီးျပဳလုပ္ၾကသည္။
တစ္စံုတစ္ဦးက ၎၏ဘဏ္သို႔ tweet မ်ားေပးပို႔သည့္အခါ လိမ္လည္သူမ်ားက စကားေျပာဆိုမႈကို ၾကားျဖတ္ရယူၿပီး
အေျဖအစစ္အမွန္တစ္ခုအသြင္ဟန္ေဆာင္ကာ အေၾကာင္းျပန္ၾကားမႈ ျပဳလုပ္သည္။
Credit : http://www.lwinpyin.com/2016/04/blog-post_202.html
No comments:
Post a Comment