ယခုႏွစ္ အဖို႔ Walt Disney အမွတ္
တံဆိပ္သည္ ကမၻာေပၚမွာ ၾသဇာ အႀကီးဆံုး ကုန္ အမွတ္တံဆိပ္ အျဖစ္
ရပ္တည္ေၾကာင္း Brand Finance စစ္တမ္း လုပ္ငန္းက ေဖာ္ျပသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္က Lego က ထိပ္ဆံုး ရပ္တည္ ခဲ့ရာမွ ယခုႏွစ္တြင္ စင္ဒရဲလား၊ မစ္ကီေမာက္စ္ တို႔၏ ဖန္တီးရွင္၊ Star Warsဇာတ္လမ္းတြဲမ်ား ဖန္တီးရွင္ Walt Disney က ထိပ္ဆံုး တက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ကုန္ အမွတ္ တံဆိပ္ အေပၚ ေဖာက္သည္မ်ား၏ သစၥာရွိမႈ၊ ၀န္ထမ္းမ်ားက ထိုကုမၸဏီ အတြက္ ေက်နပ္စြာ လုပ္ကိုင္လိုမႈ စေသာ အခ်က္မ်ား ေပၚ အေျခခံကာ အဆင့္ သတ္မွတ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
Lego သည္ ကုမၸဏီ ေငြေၾကး အင္အား အေနျဖင့္ ထိပ္ဆံုး (၁၀) ခု ထဲတြင္ ေအာက္ဆံုးျဖစ္ေသာ္လည္း ၾသဇာႀကီးမႈ ပိုင္းတြင္မူ Walt Disney ၿပီးလွ်င္ ဒုတိယ ေနရာတြင္ ရပ္တည္ ေနသည္။ ၾသဇာႀကီးမႈ တတိယ ေနရာ တြင္
အလွကုန္ လုပ္ငန္း L’Oreal ႏွင့္ ေငြေၾကး ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း Price WaterhouseCoopers တို႔က ပူးတြဲ ရပ္တည္ ေနသည္။ နည္းပညာ လုပ္ငန္းမ်ား ထဲတြင္ ဂူဂဲသာ ထိပ္ဆံုး (၁၀) ခုထဲတြင္ အဆင့္ (၁၀) ေနရာက ပါ၀င္ေၾကာင္းလည္း ေတြ႕ရသည္။
Credit : http://www.messengernewsjournal.com/General/Eventure/detail.php?id=51460
ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္က Lego က ထိပ္ဆံုး ရပ္တည္ ခဲ့ရာမွ ယခုႏွစ္တြင္ စင္ဒရဲလား၊ မစ္ကီေမာက္စ္ တို႔၏ ဖန္တီးရွင္၊ Star Warsဇာတ္လမ္းတြဲမ်ား ဖန္တီးရွင္ Walt Disney က ထိပ္ဆံုး တက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ကုန္ အမွတ္ တံဆိပ္ အေပၚ ေဖာက္သည္မ်ား၏ သစၥာရွိမႈ၊ ၀န္ထမ္းမ်ားက ထိုကုမၸဏီ အတြက္ ေက်နပ္စြာ လုပ္ကိုင္လိုမႈ စေသာ အခ်က္မ်ား ေပၚ အေျခခံကာ အဆင့္ သတ္မွတ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
Lego သည္ ကုမၸဏီ ေငြေၾကး အင္အား အေနျဖင့္ ထိပ္ဆံုး (၁၀) ခု ထဲတြင္ ေအာက္ဆံုးျဖစ္ေသာ္လည္း ၾသဇာႀကီးမႈ ပိုင္းတြင္မူ Walt Disney ၿပီးလွ်င္ ဒုတိယ ေနရာတြင္ ရပ္တည္ ေနသည္။ ၾသဇာႀကီးမႈ တတိယ ေနရာ တြင္
အလွကုန္ လုပ္ငန္း L’Oreal ႏွင့္ ေငြေၾကး ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း Price WaterhouseCoopers တို႔က ပူးတြဲ ရပ္တည္ ေနသည္။ နည္းပညာ လုပ္ငန္းမ်ား ထဲတြင္ ဂူဂဲသာ ထိပ္ဆံုး (၁၀) ခုထဲတြင္ အဆင့္ (၁၀) ေနရာက ပါ၀င္ေၾကာင္းလည္း ေတြ႕ရသည္။
Credit : http://www.messengernewsjournal.com/General/Eventure/detail.php?id=51460
No comments:
Post a Comment